Love's moment

by - mardi, mai 24, 2011






Pour mon anniversaire j'ai eu droit à une soirée des plus romantiques, je ne me lasserai jamais de tes belles attentions.

For my birthday I have one of the most romantic dinner, I never get tired of your fine attention.
Désolé pour l'entrée j'avais très faim je ne l'ai pas pris en photos il s'agissait de fois gras à la truffe
Sorry for the entry I was so hungry I did not take pictures it was foie gras with truffles
The lover memories of my life
.

You May Also Like

6 Petit mots

  1. Lovely pictures and food, so nicely presented love love it !!!
    ça met l'eau à la bouche

    kisses
    hannah
    http://elegantesque.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  2. Sympa cette photo! ca donne faim!

    http://cynthiasblog.over-blog.com

    RépondreSupprimer
  3. The dessert looks amazing! Thanks for visiting Inspired Design, I am now following you. xo

    RépondreSupprimer
  4. Yeah and so delicious. It's'a macaron
    Thanks to follow me debby lovely blog ;)

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram