All possibilities

by - jeudi, juin 02, 2011





version 1
Un mix afin de trouver la tenue parfaite. J'imagine que c'est ce que vous faites comme moi avant de trouver la combinaison parfaite et pour ma part il est parfois difficile de se décider sur des petits détails mais qui peuvent parfois faire toute la différence.
A mix to find the perfect outfit. I guess that's what you do like me before finding the perfect combination and for me it 's sometimes difficult to decide on small details but that can sometimes make all the difference.
version 2


version 3
Qu'en pensez-vous ?

What do you think?
Des bisous
.

You May Also Like

17 Petit mots

  1. love the skirt.

    xx
    http://www.iletaitunefois.com.au

    RépondreSupprimer
  2. merci beaucoup =)

    cette tenue me plais bien, les escarpins beiges et la veste blanche adoucissent le tout, et j'aime bien le détail du vernis jaune :)

    http://indecisemaryse.wordpress.com

    RépondreSupprimer
  3. i like the second version!
    is fantastic
    xoxo

    RépondreSupprimer
  4. Hi there! you have a great blog! love your style, please check out my blog and follow if you like, I promise to do the same! xx
www.lovejoice.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  5. Thanks and i follow you of course ;)

    RépondreSupprimer
  6. Thank you for the follow, I'm following you as well! nice pictures!!!
    xx Love Joce

    RépondreSupprimer
  7. Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.

    RépondreSupprimer
  8. Lovely pics!You look so pretty;)
    I love especially the second version!
    I just found your blog,it's so cute!I added to your followers:)I'm very happy if you follow me too
    Xoxo
    Mary
    fashionteaat5.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  9. J'adore la VERSION 3!!!! Canon!!!! Mon dieu, tu as des jambes magnifiques!!!!! Love the black to+ leather skirt+ White blazer+ high heels!!!

    RépondreSupprimer
  10. i love every version!

    thanks for checking out thefashionhash! loving your blog.

    X

    hannah
    http://www.thefashionhash.com/

    RépondreSupprimer
  11. Marry : thanks i follow you girl ;)

    RépondreSupprimer
  12. Merci beaucoup pr le commentaire! :) J'aime bcp tes tenues!

    RépondreSupprimer
  13. j'adore!!! beautiful leather skirt :)))

    RépondreSupprimer
  14. Both looks are great, but I love the second look a little bit more! How great is having a white blazer, I love mine too :)

    xoxo
    Alicia Mi Mundo

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram