7 Things

by - dimanche, juillet 17, 2011





* Tiramisu aux poires fait par belle-maman *

* Pear Tiramisu done by boyfriend's mother *

Mon blog me permet de vous faire découvrir certains points ou aspects de ma vie en général voici donc quelques petites choses que j'ai pu tout simplement apprécier faire. Je vous présente mes produits du moment et des petites choses de la vie quotidienne que j'ai apprécié faire ou deguster^^.


My blog allows me to introduce you to certain points or areas of my life in general so here are a few things I could do just enjoy. I offer my products at the time and little thingsof daily life that I enjoyed making or taste ^ ^.

Voili voilou

Bisous les filles















1. Plage Cap d'antibes avec la pepette (chienne de ma BBF)
2. Mes produits phares du moment
3. Ma premiere pizza faite maison
4. Des macarons au lit
5. Undiz (le paradis de la petite culotte)
6. la vue at home
7. Mes ballerines que je devrais mettre plus souvent que j'tant




P.s: Mon nouveau vernis que j'adore

You May Also Like

30 Petit mots

  1. Sympas ces photos :)


    Bisous la belle !

    RépondreSupprimer
  2. sooo jealous! Wish the weather was so great outhere! Love the pictures!

    RépondreSupprimer
  3. pretty things:)
    especially the shoes and your nailpolish:)
    xoxo

    RépondreSupprimer
  4. ohh j'adore cet article !!!

    la vue de chez toi est juste wahoo !! ta pizza à l'air yummiiiiiiiiiiiii !!!

    et ton vernis est très joli !

    bisous

    RépondreSupprimer
  5. Those macaroons look so yummy! I love the nail polish colour =)

    RépondreSupprimer
  6. The tiramisu looks delicious!
    And I love the leopard flats :)
    x

    RépondreSupprimer
  7. Que de jolis paysages, c'est agréable! Et la pizza, les macarons et le tiramisu donnent bien faim !(:Tes vernis sont trés jolies.
    Bisous BIsous
    Margot

    RépondreSupprimer
  8. Lovely things! I love tiramisu 2!
    Thanks for the comment over my blog dear!
    Wish you a great day
    http://www.kikisbookofdreams.blogspot.com/
    xoxo Kiki

    RépondreSupprimer
  9. love the leopard print ballet flats! :)

    Love, Vanilla

    http://notesfrommycloset.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  10. En voyant ton commentaire, je me suis dit : "une gourmande ?" et en voyant ton article, on ne peut pas dire le contraire !! Le Tiramisu à l'air miaaaaaaaam !
    Sinon, j'aime beaucoup ton vernis ! (Et en voyant tes photos, je me dis que je devrai faire un tour à undizz, depuis le temps que je dois y retourner !!)
    Bisouilles

    RépondreSupprimer
  11. ooh yummy macarons!

    x Camilla

    intothefoldfashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  12. Very jealous of these sunny pics!

    Rianna xxxx

    RépondreSupprimer
  13. love your flats!!! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  14. Great pictures. I love your bikini. So chic. Thank you for stopping by my blog!!!

    RépondreSupprimer
  15. I also love the seven things! It makes me want to eat pizza and macarons.. Love the tory burch flat shoes too!

    RépondreSupprimer
  16. Lovely post, great pictures...i love Tiramisu....

    http://www.etsy.com/shop/Rosabellebyvasu

    RépondreSupprimer
  17. I have to admit I am having all kinds of food envy right now!

    RépondreSupprimer
  18. BEAUTIFUL post, love all the food, the dog is so cute (I have one like that too) & those flats are fab :)
    Have a great week!
    Mundo de Alicia ❤

    RépondreSupprimer
  19. Great pics!That pizza looks sooo yummy!Your flats are to die for!

    RépondreSupprimer
  20. Nice blog! :)

    Follow me if you like my blog and I'll follow you back. :)

    WORLD OF PERFECTION

    RépondreSupprimer
  21. I love Tory Burch leopard flats!

    Fashion Cat
    www.firstlookbook.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  22. I love your little dog - jack russells have so much character - btw your summer outfits featured below are gorgeous - thanks for you comment x

    http://fashionandfrank.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  23. Mn : Oui je te conseille vivement de t'y rendre. Et oui gourmande j'aime les bonnes choses ;)

    RépondreSupprimer
  24. Gorgeous post, darling!
    Love those flats!

    xoxox,
    CC

    RépondreSupprimer
  25. Pictures,tiramisu,macaroons and leopard flats...jealous:)
    Thank you for your comment,following you hun;)
    xx
    B.

    RépondreSupprimer
  26. Thank you for your sweet comment!! <3
    This post is really original!! I like it !! :))

    Desislava
    http://truedreamcatcher.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  27. lovely photos!
    I love macaroons <3
    thanks for your comment dear :)

    RépondreSupprimer
  28. Le bain disolvant, normalement est super:)
    Bise
    debi

    RépondreSupprimer
  29. Ce post est plus qu'appétissant :p
    Joli vernis (bon choix!)

    http://dablacksjp.blogspot.com

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

INSTAGRAM