Jardin Exotique de Monaco Part 1

by - jeudi, juillet 21, 2011






* Welcome to Monaco *














All pics by me
.

You May Also Like

20 Petit mots

  1. Gorgeous!
    I definitely need to visit there!

    XO

    RépondreSupprimer
  2. j'adore ce jardin a Monaco j'y vais à chaque fois que je vais dans le Sud tes photos me rappellent un tas de souvenirs ;)
    bisous,
    MaNAa

    RépondreSupprimer
  3. I want ro go to Monaco!!! The first picture is like a Carte postale-Tres belle!!!

    RépondreSupprimer
  4. J'adore tes sandales ! Ce sont des Mellow Yellow ?

    RépondreSupprimer
  5. wow that garden looks amazing, like a little shangra-la :D awesome pics you took!

    RépondreSupprimer
  6. Lovely photos:) and thank you for your sweet comment on my blog!
    I've only been to monaco once, but it was breathtaking! These photos make me want to go back:)

    xoxo, kelsey

    RépondreSupprimer
  7. Manaa : Je suis ravie et je te dirais bien sur d'y retourner ;)

    Roxane : Ce sont des camaieu achetées en soldes

    RépondreSupprimer
  8. Lovely photos and nice blog!

    x0x0

    BarcelonaBrunettes
    www.barcelonabrunettes.com

    RépondreSupprimer
  9. wow the place and the plants look so beautiful!!

    RépondreSupprimer
  10. Nice pictures and I love your bag <3

    RépondreSupprimer
  11. Je suis déjà allez à Monaco mais jamais dans ce jardin !!

    Bisous ;-)

    RépondreSupprimer
  12. What fabulous pictures! This looks like a great place to visit, so pretty. Love your all white outfit too and the metallic bag xx

    RépondreSupprimer
  13. c'est mignon tous ce petits cactus!!

    RépondreSupprimer
  14. I've always wanted to visit Monaco, and you've really captured it's beauty well in these pictures. Enjoy your trip! xo style, she wrote

    RépondreSupprimer
  15. Tres mignon oui si vous passez par Monaco, la vue du rocher est sublime !

    RépondreSupprimer
  16. waow.. monaco.. absolutely beautiful! I;ve been there when I was younger..

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

INSTAGRAM