Jardin Exotique de Monaco Part 3

by - samedi, juillet 23, 2011





Quelques photos du Rocher prises par moi













Bon weekend les filles


You May Also Like

15 Petit mots

  1. Wow is a beautiful place !!
    Like your blog :)

    xoxo from Italy

    http://kamila-peppermind.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  2. Je ne connais pas Monaco et j'en parlais justement à ma moitié hier qu'un jour il faudrait qu'il m'y emmène. Très beau look. Bon week end

    RépondreSupprimer
  3. I'm in love with your nails... simple and clean outfit!

    http://myfashioninsider.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  4. de très jolies photos, et j'adore ta tenue, le blanc te vas très bien, normale....super vernis

    RépondreSupprimer
  5. nice nails and such a nice place.

    RépondreSupprimer
  6. Love how you combined the white and green, so fresh!

    RépondreSupprimer
  7. Thanks for stopping by my blog and commenting! I really like your blog!! :) If you wanna follow me, I'm gonna follow you back! ;)
    xx

    http://followthepinkfox.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  8. beautiful pictures, love the location ;)
    xx

    RépondreSupprimer
  9. What a beautiful place :))
    Love your blog hun!Follow each other? :*
    Kisses
    http://modejoy.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  10. beautiful photographs! I adore the all white outfit, looks amazing with your skin.

    RépondreSupprimer
  11. Beautiful post and sweet blog!

    The yellow ball

    RépondreSupprimer
  12. these are all such gorgeous shots! that is such a stunning place. great look too!


    The House of Shoes

    RépondreSupprimer
  13. u have amazing pictures in your blog, i really enjoy watching them!!!

    love and kiss,mary

    RépondreSupprimer
  14. j'adore Monaco aussi je n'ai pas pu aller au jardin des plantes cette année mais l'endroit est super j'avais adoré la dernière fois.
    MaNAa

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram