Tenue estivale

by - mardi, juillet 19, 2011






Pants :Cheap
Top : Sandro
Shoes : La Redoute


Comme dans toute la France, le temps est désastreux pour un mois de juillet je propose donc certaines de mes tenues jamais postées que j'ai eu le plaisir de mettre durant le mois de juin dernier, des tenues pour les beaux jours que j’espère pouvoir remettre bientôt ^^



As throughout France, the weather is disastrous for a month of July so I post some of my outfits ever posted that I had the pleasure of wear during the month of June, outfits for beautiful days that I hope to back soon ^ ^






Top : Newlook

Boyfriend short : Zara

Ballerines / Flats : Topshop

Sac / Bag : Vanessa Bruno





.


Top : H&M
Skirt : Avant première
Sandals : Camaieu
Bag: Balenciaga
Hat : Marché






Basic Tee : Massimo Dutti
Skirt : H&M
Sandals : Minelli
Bag : Balenciaga





Laquelle aimez vous ?

Which one do you like?
.

You May Also Like

36 Petit mots

  1. tu sais que j'aime tout ce que tu portes, mais la derniere tenue-Massimo Dutti-le noir avec la jupe en coleur pour moi c'est TOP!!!!

    RépondreSupprimer
  2. Such great outfits, all of them. I really like how you combined them perfectly, love your nail polish- both; fantastic colours for summer. Thank you for your lovely comment,

    xoxo
    http://randomgirl-ishstuff.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. I love the green one, but both of it was suite on you!

    www.rillicious.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  4. Love the second outfit the best! Love your style & your blog :)

    XO

    RépondreSupprimer
  5. Ton balenciaga est sublime :)
    J'aime beaucoup tes vernis aussi ^^

    RépondreSupprimer
  6. all such simple and chic outfits! i especially adore the first one with your floral pants and pop of purple. just lovely

    xxx

    RépondreSupprimer
  7. I LOVE your harem pants in the first outfit!



    www.shevahh.blogspot.com
    xo

    RépondreSupprimer
  8. Outfit #2 has my name written all over it! xo

    RépondreSupprimer
  9. i looove the first ensemble! those golden booties are divine

    great post,
    Annina
    www.cinchedatthewaist.com

    RépondreSupprimer
  10. love the first and last looks, the colorful skirt is so pretty!

    RépondreSupprimer
  11. Love the last look best but why can't we ever see your face?? xo style, she wrote

    RépondreSupprimer
  12. i love that peach shirt! it's adorable!

    RépondreSupprimer
  13. I think the weather is horrible everywhere!
    cute outfits!!

    RépondreSupprimer
  14. i love them all but that h&m skirt is my fav!!

    the weather is pretty terrible in chicago now too! but it beats snow :)

    RépondreSupprimer
  15. You have amazing style! Love your first outfit & adore those flowery pants!

    http://thefashionlatte.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  16. Obsessed with your glittery blue nails!

    RépondreSupprimer
  17. Oh, totally crazy about your floral dress and your shorts!Your balenciaga is to die for!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  18. I love the first outfit. Love the pants with the booties. So stunning!

    Fashion Cat
    www.firstlookbook.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  19. I love the first outfit and your adorable blue nails :)

    RépondreSupprimer
  20. cool pink pants!! hun you always look amaze no need to hide your face :)) xoxo

    http://www.iletaitunefois.com.au/

    RépondreSupprimer
  21. amazing outfits! your legs are gorgeous!! xx

    RépondreSupprimer
  22. LOVE the pyjama pants and the shoes you're wearing with them.
    I'm surprised France experiences a lack of sun!!

    RépondreSupprimer
  23. i love those pants!!

    Love,
    www.chicksinfeathers.co.cc

    RépondreSupprimer
  24. Merci pour le petit mot :)
    J'adore la première tenue! Le pantalon fleuri avec les boots doré, magnifique!
    Bises.

    RépondreSupprimer
  25. Des looks sympa. J'adore le vernis bleu. Ton pantalon fleuri et ton short en jeans. Bises

    RépondreSupprimer
  26. Nice outfits!

    http://initialed.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  27. Ma préférée est la première mais je les aime toutes, et ton balenciaga est CANON (oui j'adore les sacs!!)

    RépondreSupprimer
  28. Au fait, quels vernis portes tu?

    RépondreSupprimer
  29. Pauline : Mes vernis viennent de ELF

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

INSTAGRAM