A la campagne

by - mardi, août 23, 2011







Je suis de retour, fatiguée, il faut bien le dire car je suis revenu bien chargée et il a bien fallu ranger cette valise ainsi que toutes ces choses achetée. Les vacances sont terminées. Enfin, chez moi il fait 39°, j'aurai donc encore droit à quelques virées à la plage. J'ai pris le temps nécessaire pour pouvoir me remettre d'aplomb à poster sur mon cher blog. Je commence donc par poster certaines photos résumant mes vacances.



I'm back, tired, it must be said because I came back fully charged and he has had stored the suitcase and opening all these things bought. The holidays are over. Finally, at home it's again 39 degrees, I still entitled to a few trips to the beach. I took the time needed to get back upright to post on my dear blog. I begin bysummarizing post some pictures on vacation.

























Ma devise durant ces vacances était " être bien dans ses baskets" j'ai donc essayé d'allier tendance et confort. Voici un mix de quelques unes de mes tenues de vacances, €€a€ venir je vous en posterais d'autres.




My motto for this holiday was "feeling good about his shoes" so I tried to ally trend and comfort. Here is a mix of some of my holiday outfits, to come I will make further.



Bisous bisous les cocottes.













.




You May Also Like

63 Petit mots

  1. Superbes photos, ça donne envie de retrouver les vacances... Bisous la belle !

    RépondreSupprimer
  2. supers photos et supers tenues!! tu peux décidément tout porter, quelle chance :)
    tes vacances à la campagne ont l'air bien sympathiques, j'espère que tu t'es bien ressourcée!
    (sinon question bête à laquelle tu as sûrement donné une explication ultérieurement, pourquoi caches-tu ton visage? je suis plutôt contre le côté exhibitionniste de certains blogs mais étant donné que le tien est très soft je me suis demandée pourquoi ^^) bisous miss!!

    RépondreSupprimer
  3. J'aime beaucoup tes tenues , elles sont toutes miniones :)

    RépondreSupprimer
  4. Bonjour,
    Merci beaucoup pour la créatrice ! Les photos de tes vacances sont très sympa.
    Bises xx

    RépondreSupprimer
  5. These photos are stunning! Your photographer has a great eye!

    RépondreSupprimer
  6. Poohpoopidoo: merci c'tres gentil. Pour la question déjà posee je prefere gardee pour l'instant mon anonymat le but premier de mon blog est surtout d'exterioriser mes pulsions modesques dont ne s'interesse pas mon ami. Ma passion pour la mode, et d'autres petits plaisirs également en font parti et etant phanatique de photos l'idee de les faire partager m a plu. Peut etre plus tard l'apparution de mon visage se fera. Bises

    RépondreSupprimer
  7. great photos like that lace dress!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  8. les photos sont magnifiques
    j'aime bien la robe blanche :)

    RépondreSupprimer
  9. Great photos! Love the one of you in the big field!
    xx

    Hot Pink Day
    Shop Blue Vanilla

    RépondreSupprimer
  10. beautiful view!


    XoXo
    H&C
    from Amsterdam
    www.sistersandsisters.com

    RépondreSupprimer
  11. J'adore ta robe blanche et ton sac cabas jaune poussin comme ça! Ca change et ça doit réveiller une tenue :)

    RépondreSupprimer
  12. Amazing pictures!Love the outfits!

    RépondreSupprimer
  13. TRES BIEN!! beautiful photos, and your legs are amazing xo

    RépondreSupprimer
  14. Cute striped dress! Glad you had a great holiday.

    RépondreSupprimer
  15. ooo i love all pics! you look amazing but you must show your face becouse you must be beautiful!

    RépondreSupprimer
  16. your leather jacket is great :)

    RépondreSupprimer
  17. Belles photos et beaux looks :)

    Bisous,
    www.tobefashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  18. thanks for comment, following u, f.back please?
    kisses

    XXX

    RépondreSupprimer
  19. Gorgeous photos! Thank you for your comment :)

    RépondreSupprimer
  20. loved your vacation photos! that luxury huh?

    kisses

    Thalitha Brasil

    http://coisasdethalitha.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  21. Gorgeous pictures!! Love that navy floral dress. xo style, she wrote

    RépondreSupprimer
  22. What fabulous photos, it looks like you had a FANTASTIC vacation!

    Your photos make me long for summer in Sydney. :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    RépondreSupprimer
  23. the scenery is gorgeous and there's so many cute outfits! xx

    RépondreSupprimer
  24. Cute vacay pictures! Hope you get a so deserved rest!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    RépondreSupprimer
  25. Some really great outfits here girl!

    Lots of love from Sydney,

    x Kel

    talking all things French

    RépondreSupprimer
  26. great pics - love that white dress!

    RépondreSupprimer
  27. oh my goodness! All of your outfits are so so cute. you have such lovely clothes! I wish I could see your pretty face though! :) I love your romper and your casual-chic looks. thanks for your comment


    The House of Shoes

    RépondreSupprimer
  28. These photos are so lovely, the scenery is wonderful and seems so relaxing and I love all your outfits but my favorite has to be the one with the white dress, that dress is perfect and it suites you so well! Your blog is lovely and I'm a new follower! Hope you'll like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    RépondreSupprimer
  29. tropppp,belles,tout,ces,photos!!!
    la,veste,em,cuir,est,a,tomber!!

    RépondreSupprimer
  30. Oh wow, all your outfits are stunning!! :) Love them all!!
    thank you so much for you comment!!

    xx

    RépondreSupprimer
  31. You are very beautiful! Such a sweet ....
    I like your look

    RépondreSupprimer
  32. Your style is cool. Thank you for visit my blog and comment.

    Kate

    RépondreSupprimer
  33. Stunning photographs! And some gorgeous outfits too! :D Ah it's not fair, it hasn't stopped raining in my town! xxx

    RépondreSupprimer
  34. Looks like a very relaxing summerholidays !
    All your outfits are really cute

    Thanks for your comment on my blog

    www.tripsandtreasures.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  35. Lovely pictures! I really like your blog and found you from a comment you left on another blog. Please take a look at my blog:
    http://www.new-yorkdoll.blogspot.com

    And follow if you like it :)
    Aimee
    xxxx

    RépondreSupprimer
  36. Great photos and I love all the outfits!

    Fashion Cat
    www.firstlookbook.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  37. What beautiful pictures, really love them!! Your outfits look stunning and you have such a nice body :)

    RépondreSupprimer
  38. Que bonitas las fotos!!
    Besitos

    http://giseleglamour.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  39. adorable outfits and backgrounds! amazing :)

    xoxo, the fashion police

    RépondreSupprimer
  40. nice pictures!<3
    thanks for youre comment.
    Ofcours i follow you, will you follow me?
    xxx

    RépondreSupprimer
  41. Merci pour ton commentaire ! = ) ! Très jolies photos ! J'adore toutes tes tenues !
    Bises

    RépondreSupprimer
  42. Thanks for your comment, cute photo blog :)

    http://chicgeekblogger.blogspot.com/

    Please take a minute to look at my trunkshow;

    http://iouproject.com/tsh/jessica-karen/

    RépondreSupprimer
  43. Beautiful pictures and your outfits are stunning. Also, you have such a nice hair. Love how you styled it! :)

    *Cappuccino and Fashion* blog

    RépondreSupprimer
  44. que preciosas fotos!

    modaconm.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  45. Just check out picnik.com or the instagram app for i-phone! sad that u hide your face! Greetz

    RépondreSupprimer
  46. pretty pictures and outdits, love the nature in the background
    xoxo

    RépondreSupprimer
  47. These photos are amazing, and that cake looks yummy! x

    RépondreSupprimer
  48. Thalitha Mercês : Exactly the real luxury just be in calm ^^

    RépondreSupprimer
  49. Looks perfect! Love the leather jacket! ox

    RépondreSupprimer
  50. Must be so nice to relax in the country side! xoxoxoo

    RépondreSupprimer
  51. Beautiful scenery, yummy foods, cute outfits! Looks like an amazing holiday!

    <3 Kelly

    RépondreSupprimer
  52. Hello there sweetie! Thanks for the lovely comment over my blog! This post is awesome and I love all your outfits, you look great! can i ask something maybe personal! I don't to be rude or to enter-fear at your personal stuff, but why you always don't show your face! You are beautiful, I know this! And everybody would love to see your smile!
    Hope you'll have a great day!
    http://kikisbookofdreams.blogspot.com/
    xoxo Kiki

    RépondreSupprimer
  53. all the photos are amazing! why do you cover your face?
    I love your white lace dress <3! it's perfect!

    RépondreSupprimer
  54. j'aime bien la tenue short et tee shirt blanc a fleurs :)

    RépondreSupprimer
  55. ha j'adore la photo prise dans un champ de blé, une question pourquoi tu floute ta tête ? ça me fait vraiment peur sérieux ! tu as un super look,un jolie corps et le floutage gache tout, désolé d'être direct :)

    RépondreSupprimer
  56. Peur ? bien peu de choses t'effraient ! Merci du compliment les raisons sont expliquées juste au dessus ;)

    RépondreSupprimer
  57. Thx for the comment, dear!
    Your blog is great too :)))

    Kisses.

    RépondreSupprimer
  58. J'adore ta combi short :) De belles photos aussi!

    RépondreSupprimer
  59. Your white lace dress is really pretty and looks amazing on you!
    xoxo

    Thedressingbooth

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram