La plénitude

by - dimanche, août 14, 2011








Ne penser à rien, se ressourcer, manger sainement, profiter des joies de la campagne ...

Don't think about anything, relax, eat well, enjoy the pleasures of the countryside










Je profite de ma dernière semaine de vacances
Dès que possible je vous posterais certaines tenues durant mes vacances.
I take my last week of vacation
As soon as possible I will post some outfit during my vacation

You May Also Like

28 Petit mots

  1. beautyful pictures, my dear!<3
    lovely blog!

    RépondreSupprimer
  2. Merci pour ton commentaire ! En tout cas tes photos sont sublimes. Je reviens justement de la campagne, et ça me donne envie d'y retourner !

    Bises !

    RépondreSupprimer
  3. Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.

    RépondreSupprimer
  4. Magnifiques photos, ça donne vraiment envie d'y être !


    Bisous

    RépondreSupprimer
  5. J'aurais pu dire de même il y a quelques jours encore ! Je me ressourçais en pleine campagne !

    RépondreSupprimer
  6. Beautiful photos....Hope you had a great time.x

    RépondreSupprimer
  7. What at beautiful collection of photos, looks like you must be having such a relaxing time!

    Chic on the Cheap

    RépondreSupprimer
  8. beautiful! x

    http://www.iletaitunefois.com

    RépondreSupprimer
  9. lovely piccies! and i love the new hair do !

    xx

    Eranda

    www.dollhousescrapbook.com

    RépondreSupprimer
  10. Stunning photos, looks so relaxing! Just what I want right now :)
    xx
    I LIKE IT FAST

    RépondreSupprimer
  11. these pictures are beautiful!! amazing landscape!

    RépondreSupprimer
  12. so pretty!



    kisses from La Mode En Rose = )

    RépondreSupprimer
  13. superbes photos!! ça donne envie d'aller dans ta campagne ensoleillée :)
    merci pour ton commentaire sur mon blog, ça m'a fait beaucoup plaisir! je reviendrai vers toi dès que mon article sera en route, pour le moment dernière semaine de vacances pour moi aussi alors je n'ai pas beaucoup de temps à moi paradoxalement ^^ bisous!

    RépondreSupprimer
  14. poohpoopidoo* : Trouver le temps de repondre aux messages tout en profitant de ses vacances pas evident je te dis donc à la semaine prochaine

    RépondreSupprimer
  15. What beautiful shots of the outdoors. Really makes life seem so beautiful.

    Lots of love from Sydney,

    x Kel

    being a backstage diva

    RépondreSupprimer
  16. you have such beautiful photos, they all look like postcards, I love them all :)

    http://foreverunderstated.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  17. Stunning photos, looks like a wonderful vacation!

    RépondreSupprimer
  18. cool!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  19. beautiful pictures! i love them :)

    RépondreSupprimer
  20. Wow...these pictures are amazing!

    RépondreSupprimer
  21. lovely pictures! looks like such a serene place!

    RépondreSupprimer
  22. These pictures are so beautiful. Hope you're having a great vacation! :)

    RépondreSupprimer
  23. amazing place I can imagine being there, doing nothing and not having to think about anything just relax, you are so lucky :)

    yup, I'll follow you, follow back? :)

    RépondreSupprimer
  24. The sparkling dust : of course i follow you ;) xx

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram