Enfin mon crochet

by - dimanche, septembre 11, 2011







Voici un des achats dont je suis le plus ravie. Durant ma virée à Nancy j'ai craqué pour ce top crochet. Lorsque je suis tombé sur lui chez Les petites je n'ai pas hésité une seconde à me diriger vers la caisse et j'ai pu également me réjouir d'avoir profiter d'une belle ristourne. " 10 euros s'il vous plait " bien sur : ) J'ai donc tout de suite dégainer ma carte alors "merci Les petites" et merci Nancy ;) .



Here is a purchase which I am most delighted. During my trip to Nancy I fell for it crochet top. When I ran into him at "Les petites" I did not hesitate to direct me to the cashier and I was also happy to have a discount. "10 euros please" of course:) So I immediately drew my card then "Les petites thanks" and thank to Nancy ;) .









Haut Top : Vila
Short Jeans : Diesel




You May Also Like

36 Petit mots

  1. Absolutely gorgeous top!
    Love your shoes too!

    xoxox,
    CC

    RépondreSupprimer
  2. Ton haut en crochet est juste sublime!

    RépondreSupprimer
  3. superbe!!
    et ta silhouette est toujours aussi bien mise en valeur ^^
    bisous la miss!

    RépondreSupprimer
  4. it's sooo nice! i'm looking for a top like this too :D

    RépondreSupprimer
  5. This crochet dress is amazing! And you have beautiful legs!
    xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  6. the crochet top is gorgeous :)

    RépondreSupprimer
  7. Nice top :)
    Lace is very actual in this season and I'm a big fan of it :)

    RépondreSupprimer
  8. Fantastic fantastic top.

    Kate

    RépondreSupprimer
  9. love it!

    I NEED YOUR HELP! I'm taking part in the bloggers wardrobe competition - please please please vote for me by liking:

    1. http://www.facebook.com/bloggerswardrobe

    2. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=210022279058096&set=a.210019082391749.53433.199739743419683&type=1&theater

    every like counts! please help me win this!

    RépondreSupprimer
  10. Sorry, i can't write this comment in french, i can't do it xD
    I just love your style, and you should show your face :)*

    RépondreSupprimer
  11. Awww you look fabulous, I just adore those sexy heels and that pretty top. :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    RépondreSupprimer
  12. Many thanks for your comment! Excellent combination of lace and denim! Bravo!



    http://milana2078.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  13. 10 euros j'aurais moi aussi sauté sur l’occasion
    il est joli ton top crochet

    RépondreSupprimer
  14. How is it possible that you always look like a doll! Love the top! Love love!!*

    RépondreSupprimer
  15. Supercute!!!! I like your blog! if you want, we can follow each other, let me know!!!
    The Shabby Labels, New Post from MIAMI

    RépondreSupprimer
  16. the crochet top looks so good against your skin!

    RépondreSupprimer
  17. Lucrezia (The Shabby Labels) : of course ;)

    RépondreSupprimer
  18. I really like your blog, I follow you! want to follow Each Other? :)

    like this: http://www.facebook.com/ #! / pages/My-free-choice/156958107665368

    kiss
    Erika
    www.myfreechoice.net
    twitter: Erika_Boldrin

    RépondreSupprimer
  19. thanks erika !i follow back ;)
    kisses

    RépondreSupprimer
  20. Merci!
    J'adore le top, et les escarpins sont superbes!
    Bisous, bisous - thecutebow

    RépondreSupprimer
  21. The crochet top is stunning!!*

    http://girls-stuff-11.blogspot.com/

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

INSTAGRAM