La reprise

by - mercredi, septembre 14, 2011








Les photos de vacances sont terminées, je reprends donc mon activité de blogueuse en commençant par tenue simple.



The vacation photos are over, so I take my work as a blogger, starting with simple outfit.











.



You May Also Like

34 Petit mots

  1. Not one thing I don't love here!! Burnout, white jacket and jeans shorts! Fabulous! :) Check out my jewelry giveaway!

    www.MrsCapretta.com
    Recipes Fashion Marriage

    RépondreSupprimer
  2. Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.

    RépondreSupprimer
  3. I don´t know what hapenned with my comment...haha
    Your white blazer is perfect!
    Thanks for your comment, follow you!
    XX

    RépondreSupprimer
  4. Merci!C'est très gentil. Au passage, j'aime beaucoup ton haut!:)

    RépondreSupprimer
  5. Le look est tout à fait super!!!!
    J´adore le blanc + blanc ensemble!

    XOXO

    http://somestylestories.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  6. This look is amazing! Love the open shirt ;) **

    http://girls-stuff-11.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  7. jolie tenue ! j'adore ta pochette elle vient d'ou ?
    kiss et merci pr ton com !

    RépondreSupprimer
  8. love this simple and chic outfit!!!

    http://mstwirlyskirts.com

    RépondreSupprimer
  9. merci j'en ai choisi trois mais finalement je pensais en trouver plus :(

    RépondreSupprimer
  10. Love the shorts with the blazer look! Thanks so much for your comment on my blog! Would you like to follow each other?

    www.plentyforpennies.com

    RépondreSupprimer
  11. cool!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/
    (there's a give-away)

    RépondreSupprimer
  12. gorgeous blazer!!!!! love this look :)

    katslovefashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  13. i LOVE this style!
    WOW babe! in love

    new outfitpost
    www.mirfashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  14. Toujours un look exemplaire, chic et casual en meme temps!

    RépondreSupprimer
  15. I adore your bag and love the white blazer. Look chic!

    Fashion Cat
    www.firstlookbook.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  16. Di£ll@ : Merci :) ma pochette est une Anne valerie hash

    Megan : C'est gentil bises

    RépondreSupprimer
  17. I wear white blazer on a white top all the time and I love it! And with denim! Perfect!

    RépondreSupprimer
  18. Il proviens d'ou ton petit short ? et ton sac *_* trop beau!

    RépondreSupprimer
  19. Love your white blazer! You look great!
    Thank you for your lovely comment, dear!

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.com

    RépondreSupprimer
  20. Océane : merci mon short j'ai l'ai acheté il y a un bon moment je crois Zara et mon sac est un Anne Valerie Hash bises

    RépondreSupprimer
  21. Hello there sweetie! Thanks for the lovely comment over my blog and sorry for the late response. I've been really busy with school!
    Super duper cute outfit and great shoots!
    Hope you're having a great evening!
    http://kikisbookofdreams.blogspot.com/
    xoxo Kiki

    RépondreSupprimer
  22. love your blazer! following now! :)
    hope you'll follow back!
    xx

    RépondreSupprimer
  23. Gorgeous leather bag! xo style, she wrote

    RépondreSupprimer
  24. A story about m : thanks for follow ;)

    RépondreSupprimer
  25. LOVE UR STYLE... SIMPLE BUT CLASSY!!!!!!! <3

    RépondreSupprimer
  26. Love everything about this look. Your blog is so inspiring!

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

INSTAGRAM