Nancy / Outfits

by - jeudi, septembre 01, 2011





Durant mes vacances j ai pu profiter de deux virées à Nancy. Un petit retour à la vie citadine, afin de visiter cette ville et bien sur profiter de ces nombreux magasins. L'occasion pour moi de faire quelques emplettes que je vous présenterais prochainement.



During my vacation I was able to enjoy day trips to two of Nancy. A small return to city life, to visit this city and of course enjoy the many shops. The opportunity for me to do some purchases that I present shortly.Donner son avis sur la traduction












Tenue du 2ème jour ...
Outfit of the 2nd day
Des bisous
.

You May Also Like

40 Petit mots

  1. aww I LOVE the LV bag :)
    great blog :p

    xoxo
    M

    RépondreSupprimer
  2. i like your simple outfit but looks so comfort

    RépondreSupprimer
  3. Wow! Looks like a beautiful city. Love the gold everywhere and your casual outfit! Thanks for stopping by! I'm talking about finding "the one" today...thoughts?

    www.MrsCapretta.com
    Recipes Fashion Marriage

    RépondreSupprimer
  4. So beautiful! Love your surroundings. Also, how thin are your legs?!

    RépondreSupprimer
  5. I adore the simplicity of your first outfit. It takes the right sizes, cuts, colors and knowing of one's body to look this good in something so seemingly simple! Bravo!

    RépondreSupprimer
  6. Très jolie photos!! mais elle serais encore mieux sans ton visage floutééé!!
    bisous la belle!!

    RépondreSupprimer
  7. that pizza looks yummy! :D
    Great top and bag!
    And may i ask you why you're always anonymous?

    RépondreSupprimer
  8. I love your chic and simple look with your statement bag!!

    http://samalamode.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  9. Gorgeous outfit, the first one. I love it's simplicity, but it also looks really chic. Skinny jeans are my go-to look! :)

    *Cappuccino and Fashion* blog

    RépondreSupprimer
  10. Adore your jeggings :)

    ♥ Cat brideblu

    RépondreSupprimer
  11. love the simplicity of your outfit with the white tshirt and jeans, and gorgeous photos of the city!

    <3 Alison
    alisonscampusfashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  12. Wahoo ! Ravissante ! Très belles photos!

    RépondreSupprimer
  13. J'adore ces tenues ! Superbes :D
    Bisous.

    RépondreSupprimer
  14. thank you :) beautiful place , and good blog

    RépondreSupprimer
  15. la ville a l'air superbe, je n'y suis jamais allée!
    tous ces sacs donnent envie, vivement que tu nous montres tout ça!
    bisous la belle

    RépondreSupprimer
  16. Oh tu étais chez moi :) Ahahah, je vois que tu as succombé à une de mes boutiques préférées : Les Jolies...

    Bisous la belle, j'espère que tu as apprécié la ville et que tu reviendras !

    RépondreSupprimer
  17. nice photos, looks like a cool trip!

    X
    H&C

    RépondreSupprimer
  18. Aha Nancy, la place Stan, la Pépinière et tout!
    Tu as aimé ton escapade Nancéenne?

    Bisous!

    RépondreSupprimer
  19. i wish i had your long legs for days! hehe

    would love to see your shopping haul... :)

    xx,
    cins

    RépondreSupprimer
  20. I love both of your outfits!! you look great, once again:)
    Thank you for your lovely comment!!:)

    xx

    RépondreSupprimer
  21. i like your simple outfit!
    Follow me if you love my blog and i follow back!
    kisses

    RépondreSupprimer
  22. Lovely simple outfit! And the city looks fabulous!
    xoxo
    Jess
    SparksandFireworks.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  23. Eline : Just because now I just want to show my outfit and look. i don't have any problem with my face and i just now preserve it.
    Thanks and hope to see you again here.

    Lucie p La roulette russe : Ravie d'etre passé chez vous ;) c'est une ville très agréable et j'ai apprecié y faire mes achats. Les jolies j'ai adoré la vendeuse est très sympathique. Je tacherais de faire une vidéo Haul de mes ahcats.

    Cindy Ngo : Yeah I will do a haul ;)

    India : Of course ;)

    RépondreSupprimer
  24. j'aime la tenue ton sac j'adore les gros sac je suis une vrai fan super
    bises

    RépondreSupprimer
  25. Ah Nancy :)
    Ma ville natale. La place Stan, la pépinière, les boutiques... je connais bien ;)
    j'espère que tu t'y es amusé !

    bisous, M.

    RépondreSupprimer
  26. Not sure what I like better... the outfit or the setting! xo

    RépondreSupprimer
  27. Hi Hon! Thanks for your comment! Loved yout blog too!!
    What do you think if we followed eachother?
    kisses, Rita

    RépondreSupprimer
  28. Your hair looks amazing!Love these pics!

    RépondreSupprimer
  29. Beautiful photos, great shopping and the pizza looks delicious!

    Fashion Cat
    www.firstlookbook.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  30. I looove your sandals. And is that a pizza?! Cuz it looks amazing ;)

    xx Cristina

    RépondreSupprimer
  31. thx for your comment on my blog

    if you like my blog i hope you gonna be my next follower..if you want :)

    we got the same bag :)

    wish you a beautiful weekend..

    http://addicted-to-all.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  32. Tres Chic!
    I adore the way your compile photos of your surroundings and outfit shots
    :)

    RépondreSupprimer
  33. Beautiful look!!! Thank you for your comment!
    Yes, I follow you now! and I hope you follow back!
    Keep in touch!
    Besos, desde España, Marcela

    RépondreSupprimer
  34. Cristina @FUJI FILES : Thanks ;) yes it's a pizza it was so yummy !

    Marcela Gmd : Thanks for follow girl ;)

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram