Un jour, un vernis

by - jeudi, septembre 29, 2011





Some new polish nails


My favorites this Summer


My favorite Pre-Fall


My new friend





Il s'agit de ma premiere illustration faite par une adorable graphiste et illustratrice agée de 23ans, Pooh. J'en suis fière et je tenais surtout à la remercier pour cet adorable attention et également son texte qui m'a enormément touché. Bisous à toi.


This is my first illustration made ​​by a lovely graphic designer and illustrator 23 years-old, Pooh. I am proud of it and I want especially to thank her for this lovely attention and also the text that extremely affected me .Kisses to you.



You May Also Like

41 Petit mots

  1. so nice this illustration!!
    =)
    like this coor nails!!
    kisses and have a nice day=)

    http://www.lapetiteblonde.com/

    RépondreSupprimer
  2. Looooooooove the sparkling one!

    RépondreSupprimer
  3. What a beautiful illustration. Great collection of varnish too. Xxxx

    RépondreSupprimer
  4. great collection of nail polish :)))

    RépondreSupprimer
  5. I love the new ones! beautiful choices!! <3<3

    RépondreSupprimer
  6. Loving the glitter. My daughter I think has the gold glitter... she had it on here toes and it looked really cool. xo

    RépondreSupprimer
  7. I am like you! When I'm going for nails polish I always buy a lot, not just one!

    RépondreSupprimer
  8. Oh dear! You have a lot of amazing and cute nail polishes!!! I am envy!

    RépondreSupprimer
  9. you have all amazing shades of polish!

    xo

    Bang & Buck

    RépondreSupprimer
  10. Love the first pair of nailcolours!
    blackfashionbird.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  11. all of those nail colours are amazing!

    www.chasedakota.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  12. you have such a great polish collection!

    RépondreSupprimer
  13. siempre me encantara el rojo aunque esos verdes me chiflan para esta temporada

    RépondreSupprimer
  14. hoooooooo merci à toi pour l'avoir mise ici et pour ce que tu dis de moi <3
    j'aurai pu faire un roman pour te décrire mais je me suis contenue lol
    je suis ravie que ça te plaise et que ça te touche :)) plein de gros bisous ma belle!!

    RépondreSupprimer
  15. Superbes ces vernis :) dis moi, ceux à paillettes sont vraiment bien ?

    bisous, M.

    RépondreSupprimer
  16. J'adoooooore ! je suis fan de vernis je ne peut qu'aimé!!

    RépondreSupprimer
  17. i wanna try some of the elf nailpolishes too! how are they? do they need many coats?

    RépondreSupprimer
  18. poohpoopidoo* : Tu as fais un excellent travail et c'est plutot à moi de te remercier. Bisous bisous <3

    MM : J'ai 3 ELF a paillettes ils sont parfait j'adore les mettre sur mes vernis neutre. Quand au verni Sephora by OPI ma copine me l'a offert il est donc tout neuf et je l'ai d'aillieurs en ce moment il est super joli et scintille donc ca commence à me faire une belle collection de vernis à paillettes je te les conseille ;)

    Océance : Je me rend compte qu'on les amasse rapidement et que je ne peux plus m'en passer :)

    Fatale fille : They are very good, I think they are like Sephora nails and you don't need many coats for all my polish nails I always need just 2 coats. I hope I helped you
    kisses

    RépondreSupprimer
  19. aww I really like your blog! amazing colours <3

    xoxo
    M

    RépondreSupprimer
  20. sure! i´ll follow now, follow me back <3

    xoxo

    RépondreSupprimer
  21. very cute blog! :) I follow you... look my sketches if you want! nick
    http://www.nicksketches.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  22. Hello there sweetie! Thanks for the lovely comment over my blog, it means a lot to me!
    Great collection and I love the colors! The illustration is awesome!
    Hope you're having a great evening!
    http://kikisbookofdreams.blogspot.com/

    My cooking blog, support me!
    http://kikiscookingtime.blogspot.com/

    xoxo Kiki

    RépondreSupprimer
  23. follow me back ? i´m already following!

    xoxo

    RépondreSupprimer
  24. Ok, jolie collection de vernis, j'avoue que je suis jalouse :p
    Sinon, l'illustration est bien belle !

    Bisous la belle

    RépondreSupprimer
  25. such a cute illustration and love all the nail polish colors!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  26. Those are really amazing!

    Love,
    www.chicksinfeathers.co.cc

    RépondreSupprimer
  27. Me autumn is associated only with the grays and browns of the nails:) Impressive collection of paint:)

    RépondreSupprimer
  28. Great illustration! Love all the nail colors!

    GTBB,
    http://badjoan.blogspot.com
    http://cookingjoan.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  29. Obrigada pela visita, adorei os esmlates!
    Volte sempre'
    Beijos
    http://combarbaraneves.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  30. Hi!I like this polish nails!♥
    I follow your blog, follow me?
    http://anna-alina.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  31. SIIIII
    trop envie des nouvelles colors!!!!!

    RépondreSupprimer
  32. fab illustration and amazing all the colors for nails!

    :)

    xx

    Have a nice weekend :)

    www.sickbytrend.com

    RépondreSupprimer
  33. amazing polishes I need that gold one from sephora buy O.P.I now! I know miliani has a similar one but its so difficult to find :/
    lovely post <3

    RépondreSupprimer
  34. I am in love with all the elf colors! Especially the aqua tones!

    RépondreSupprimer
  35. Those are really nice colors! love using those tones

    Kaye
    Fashion Blogger
    http://thestyleflux.blogspot.com

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

INSTAGRAM