Pink / Purple

by - mercredi, octobre 05, 2011






J'ai craqué pour ce petit pull chez les espagnols au rayon enfant. Je ne peux malheureusement pas encore le porter, car il fait encore très chaud (près de 30°) chez moi.On ne va pas s'en plaindre mais je dois avouer que je suis tout de même pressé de mettre certains de mes achats d'automne je me languis donc et me console en regardeant les suédoises qui me donnent de nombreuses idées.


I fell for this little sweat at the spanish in children's department. Unfortunately, I can not wear it because it's still very hot (about 30 °) in my city.We not going to complain but I must admit I'm still eager to put some of my fall purchases and then I console myself by watching the swedish who give me many ideas.







Zara Sweat

.


You May Also Like

32 Petit mots

  1. Bon ce weekend je vais voir au rayon enfant moi ! Si ca me va ^^

    RépondreSupprimer
  2. love your sweater!!
    kisses=)


    www.lapetiteblonde.com

    RépondreSupprimer
  3. Nice outfit!

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  4. ha tiens, j'ai déjà vu sur un autre blog un tee shirt venant du rayon homme, je ne pensais pas pouvoir aussi trouver chez les enfants hihi
    très joli ce pull :)
    gros bisous!!

    RépondreSupprimer
  5. I love your sweater, it´s gorgeous <3

    xoxo
    M

    RépondreSupprimer
  6. Very pretty sweater! Look super comfy!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    RépondreSupprimer
  7. lovely sweater.....you look cute in it

    RépondreSupprimer
  8. you look gorgeous in anything you wear because you're HOT! haha <3

    RépondreSupprimer
  9. j'adore le petit détail de la montre dorée ca fait toute la difference je trouve superbe! ;)

    RépondreSupprimer
  10. ✯✯ Chanelene ᵀᴴᴱ ᴼᴿᴵᴳᴵᴻᴬᴸ ✯✯ : Je t'ordonne de t'y rendre ;)

    poohpoopidoo* : Il faut explorer toutes les pistes ;) je ne m'y rends pas souvent mais j'avais un cadeau à faire et finalement j'y aussi trouvé mon bonheur :)

    Laetitia : Merci :)

    SoapyMermaid : Merci pour tes messages qui m'ont fait très plaisir. j'espere te revoir ici :)
    Bisous

    RépondreSupprimer
  11. Vicky / Mariana : Thanks to you :)

    Amalie / Erin / Lil Micia: Yes exactly very confortable

    Fatale fille : thanks a lot that's so nice

    Thanks girls

    RépondreSupprimer
  12. Great look!Love the sweater!

    RépondreSupprimer
  13. Lovely! I am following you on GFC and Blogloving, so I can get to know about your updates! Stay cool! <3<3

    RépondreSupprimer
  14. Love the sweater, it is hot in my country as well =( I want to wear chunky sweaters soon!
    Kisses Muaaaak!

    RépondreSupprimer
  15. Yes we follow you now, follow us back.

    xx J.

    http://secretfashionlove.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  16. the jumper is lovely ! i am following you, follow me back :)
    xoxo

    RépondreSupprimer
  17. That sweater is fabulous! It looks great on you!

    RépondreSupprimer
  18. Mary : Of course ;)

    Secret : No problem ! I follow you kiss

    Trendy Feeling : Me too so hot but soon i hope

    RépondreSupprimer
  19. nice outfit !

    http://martistyle.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  20. Wow, I looooove this sweater!! It's fabulous!!:D

    Feel free to check out my new Swarovski Giveaway!!

    xxx

    RépondreSupprimer
  21. Love your sweater! The color is beautiful :)

    RépondreSupprimer
  22. très jolie tenue . j'adore le pull.

    RépondreSupprimer
  23. that is really nice girl!:)

    RépondreSupprimer
  24. wow you - or at least your body looks amazing in this combination of the sweater and a simple pair of jeans LOVE it!! Where are you from?

    ♥♥Style-Roulette♥♥

    xoxo,
    Luísa

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram