Tout ce qui brille

by - dimanche, octobre 09, 2011







Bei Maejor - Swim Well (Swim Good Piano Remix)












.




You May Also Like

50 Petit mots

  1. I forgot how much i love glittery stuffs….I love your post here..
    following you..follow me back.it would mean alot
    :D
    Take care

    RépondreSupprimer
  2. Raquel : ;)

    The electric ... : Thanks for follow of course kisses

    RépondreSupprimer
  3. thanks for your comment!!!
    visit another time my blog, i was wearing a sequin top!
    xxx

    The Shabby Labels New Post!

    RépondreSupprimer
  4. Merci pour tes commentaires !
    J'adore cette sélection, je suis trop à fond sur tout les trucs brillants/à sequins/dorés en ce moment *-*.
    Je te follow ;').

    RépondreSupprimer
  5. great photos!!love it!!
    kisses and have a nice day=)

    www.lapetiteblonde.com

    RépondreSupprimer
  6. Audrey : Merci je te follow à mon tour et le sequin est indémodable j'ai l'impression bises

    RépondreSupprimer
  7. Merci pour ton commentaires , ça fais plaisir :)
    Et je comprend ce que c'est , j'ai pris beaucoup de temps également pour trouver un design potable :)


    Bonne journée a toi :) , repasse quand tu le souhaite

    RépondreSupprimer
  8. Malheureusement je pense que la robe rouge est sold out, j'ai cherché également à nouveau mais je ne l'ai pas retrouvé :$.

    RépondreSupprimer
  9. Clemence : Il est tres harmonieux , je me laisse du temps et sans doute j'y parviendrais

    Audrey : Ah oui c'est peu etre cela cherchons cherchons car elle est sublime ;)

    RépondreSupprimer
  10. your blog is great:)
    I love this post,
    thanks for commenting on my blog.
    I follow
    follow me? ♥

    RépondreSupprimer
  11. oh i LOVE the sequins! :D
    XOXO Kasia
    http://misskasia.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  12. Stunning, I love these sparkly outfits, I have such a soft spot for sequins and beads.

    RépondreSupprimer
  13. i love sequin and i love gold.. so i LOVE this post! thank you for it, it made my day =)

    x jamie
    beautyandlechc.blogspot.com
    formerly blogreadhead.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  14. love glitter :D nice post dear!

    RépondreSupprimer
  15. Lovely post, all those glitter things are so nice!

    RépondreSupprimer
  16. awww I love the pics :) there´s so much glitter, it´s amazing <3

    xoxo

    RépondreSupprimer
  17. They're are so cool! I love everything sequins! xoxoxoo

    RépondreSupprimer
  18. i love this post.i love sequins.i've always wanted an amazing sequin dress for myself.
    thanks for you comment, i'm following your blog.follow me if you like mine:)

    RépondreSupprimer
  19. Sequins are one of my favorite things ever. LOVE this post!

    <3Chelsea Elizabeth
    http://www.organizedxxmess.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  20. ooooh glitter glitter glitter!!! now this is my type of blog post :) I love it all and I want it all!

    RépondreSupprimer
  21. Love sequins and beautiful photos..! Great post :) -akiko

    http://styleimported.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  22. I llove sequins and these pictures are gorgeous!

    RépondreSupprimer
  23. Love all the glitter and sparkles! xx

    RépondreSupprimer
  24. Sequins look great, but I don't think I'd ever be able to pull them off :(

    RépondreSupprimer
  25. In love with sequins! So chic! Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Cosa mi metto???

    RépondreSupprimer
  26. This post is perfect and so is your blog!
    I've been a fan for a while now, keep it up :)

    Say Hi to your newest follower!

    Maybe you could check out mine and follow if you get time?

    Stoleninspiration.com

    xx

    RépondreSupprimer
  27. I love glittery objects..beautiful, love your blog :) xx

    RépondreSupprimer
  28. I love sequins!!

    Fashion Cat
    www.myfashioncat.com

    RépondreSupprimer
  29. loving all the sequins <3

    http://bydetails.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  30. wow i love those photos full of glitter!!

    RépondreSupprimer
  31. I've always loved things covered in sequins!!

    xo erica

    RépondreSupprimer
  32. Wow !

    ( ps : I followed you ;) )

    RépondreSupprimer
  33. All these accessories are amazing! great post:) xx

    RépondreSupprimer
  34. Superbe sélection! Tout ce qui brille, tout ce que j'aime aussi :)

    RépondreSupprimer
  35. Is it a sparkling blazer in that second last photgraph? If that's the case, I love it!!

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram