5 o’ clock in the morning

by - vendredi, novembre 11, 2011













Tee lin T-Shirt : Zara
Slim Pants : Bershka
Veste Tweed Blazer : Petite boutique
Derbys Shoes : Topshop
Montre Watch: Mickeal kors
Sac Bag : Mac douglas



You May Also Like

42 Petit mots

  1. Love this look! gorgeous blazer :)

    Love, Vanilla

    RépondreSupprimer
  2. love it, especially the blazer !

    RépondreSupprimer
  3. J'aime beaucoup l'effet que donne ta veste en tweed avec ce t'shirt blanc loose!

    RépondreSupprimer
  4. simple mais classe :)
    j'adore la veste !

    RépondreSupprimer
  5. I love your outfit!!! Anazing blazer!!

    RépondreSupprimer
  6. cool! simple and beautiful!<3
    the blazer is great!<3

    RépondreSupprimer
  7. i totally like what you wear. this blazer is beautiful.

    RépondreSupprimer
  8. I so love this jacket! Great casual outfit :)

    xxx
    Daria

    RépondreSupprimer
  9. so cute!!love your jacket dear!!
    xoxo=)

    RépondreSupprimer
  10. J'adore cette tenue!!!
    Très rock et très cool.
    Bisous

    RépondreSupprimer
  11. Waw j'adore ta veste ! :)

    xx

    RépondreSupprimer
  12. You look gorgeous ! Love your jacket !
    Follow you.




    xx

    RépondreSupprimer
  13. j'adore ta petite veste, elle est vraiment top :)

    RépondreSupprimer
  14. j'aime bcp ta veste et ton sac ! j'en ai essayé une similaire je trouve ça chic et casual a la fois...
    et j'aime bcp ton sac on dirait un birkin d'hermès très trendyy
    gros bisous

    RépondreSupprimer
  15. me voila membre de ton blog, j'aurais plus de facilité a te suivre ! gros bisous :)

    RépondreSupprimer
  16. looks very good,
    well done with the syling!

    New outfit post -
    www.mirfashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  17. Those shoes are so cute. I love the layering of the two jackets

    RépondreSupprimer
  18. Oh simple mais chic et simple! J'aime beaucoup la veste en tweed!

    xoxo
    http://preppygossip.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  19. Awesome outfit! Cool, chic and effortless :)

    classy & fabulous

    xo

    RépondreSupprimer
  20. Thanks for you comment!
    Kisses from www.siickofit.blogspot.com :)

    RépondreSupprimer
  21. Im so crushing on your jacket!

    Karlie xx
    karling.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  22. What a fabulous blazer! I love the way you have combined it!

    RépondreSupprimer
  23. Une tenue comme je les aimes. J'adore la veste.
    Bise

    RépondreSupprimer
  24. Love black and whites looks..and this one is no exception!!

    xx

    RépondreSupprimer
  25. I love this outfit :) It's simply chic! xxx

    RépondreSupprimer
  26. so beautiful the jacket :D

    xx

    Have a great weekend :)

    www.sickbytrend.com

    RépondreSupprimer
  27. really like the blazer, especially the color of it )))))
    great blog

    RépondreSupprimer
  28. Great pictures for great ideas in this blog.
    Please take some time to check out my blog.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  29. Great outfit, your blazer looks amazing :)

    RépondreSupprimer
  30. I love your lazer and your purse!
    www.saysskippy.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  31. Clémence : Merci

    Clothespaper : Merci :)

    Hasnaa : Oui la veste est parfaite ;)

    Gazelle : ooh merci

    Magisahel : C'est gentil ;)

    Little b / Emma : Merci les filles

    Clementine : Merci la belle

    Sarah : Merci

    Misses Harmony : Ce sac a été un coup de coeur il ya 2 ans il est très pratique et la veste une bonne affaire je suis heureuse de l'avoir. Merci d'etre membre. Bisous bisous

    Kim an : Oui j'aime quand c'est simple et confortable ;)

    M'bemdi.. : ;)

    Pauline so glam / Les folies de Flo : Merci les girlzz <3

    RépondreSupprimer
  32. Thanks girls for all your comments so sweet ! :)

    Melmo: Thanks so sweet <3

    World on high heels : Thanks for follow :)

    Mirjam : thanks <3

    Ana g : Yeah it's was so cold so I take 2 jackets

    FrancescaR : oohh so sweet thanks

    Clara : Thanks :)

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

INSTAGRAM