Red hot chili peppers

by - mercredi, novembre 09, 2011








Une tenue toute simple, juste l'envie de mettre mon nouveau slim rouge, rouge un peu vif d'ailleurs, non ?! Qu'en pensez vous ? Il est très agréable à porté on croirait un collant (enfin pas exactement). Écoutez donc la fille compliquée : oui je recherchais un slim rouge long et pas court comme le Zara que j'ai et bien sur qui reste confortable à porter sans pour autant trop mouler en ayant cette sensation bizarre. Oui oui tous ces critères. Celui-ci trouvé chez le suédois a su combler mes attentes.
 






Haut T shirt: Zara
Jeans Pants : H&M
Perfecto Jacket : F21
Chaussures Shoes : Topshop
Montre Watch: Mickeal kors
Sac Bag : Balenciaga




You May Also Like

63 Petit mots

  1. I like the style :=)
    great skinny jeans!!
    kisses

    RépondreSupprimer
  2. This is such a stunning outfit! Gorgeous pants and that bag is so lovely!

    RépondreSupprimer
  3. The color of your jeans just unbelievable!! Love it!

    RépondreSupprimer
  4. I love your top! and RED pants!!! kisses

    RépondreSupprimer
  5. Love the outfit! *_* The pants are amazing! I Love red!

    RépondreSupprimer
  6. Love your red jeans! Red looks amazing with leopard print :) great combination

    Love, Vanilla

    RépondreSupprimer
  7. Great outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  8. Love this outfit doll!*
    Amazing skinnies!*

    xXx

    RépondreSupprimer
  9. love red and loepard!!
    http://mychoicesaremystyle.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  10. I really love this whole look especially the pop of color from your pants :)

    RépondreSupprimer
  11. Ça fait très jolie !Justement j'ai un slim bien rouge, mais j'hésite à le mettre... Alors j'en cherche un bordeaux ! Mais tu l'as bien habillé ;)

    Jolie tenue, bisous !

    RépondreSupprimer
  12. Love the styling!
    Great combination :)
    X, Lucy

    RépondreSupprimer
  13. love the whole outfit! you are amazing.
    xoxo

    elena-lamiacollezione.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  14. wow, its amazing!
    i LOVE the red jeans in combination with black white

    New outfit post - Wine red it is
    www.mirfashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  15. Moi j'adore la couleur de ce slim, tu es sublime et lumineuse, avec de bien belles gambettes qui me font rêver (je veux les même).
    Bisous

    RépondreSupprimer
  16. thanks for your comment. I have posted some similar recently! you look great! ;)

    http://cashmereflowers.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  17. j'adore, comme toujours! *-*
    bisous

    RépondreSupprimer
  18. The jeans are so gorgeous! I love the whole outfit xx

    RépondreSupprimer
  19. cute outfit!

    raspberrykitsch.blogspot.com

    xx

    RépondreSupprimer
  20. love this ensemble! and the red pop of colour:D
    XOXO Kasia
    http://misskasia.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  21. Awesome look!
    Love those jeans!

    xoxox,
    CC

    RépondreSupprimer
  22. All my favorite color combinations all in one look! Tres fab dear! That jacket is killer!

    Thanks for stopping by my blog, hope you'll be back to visit sometime!

    xo-Julie
    Peace. Love. LOL!

    www.HauteKhuuture.com

    RépondreSupprimer
  23. oui un beau rouge vif mais qui te va très bien :D

    RépondreSupprimer
  24. Great look,hon!Love everything about it!

    RépondreSupprimer
  25. You look amazing ! Love the red pants and it all =)*

    RépondreSupprimer
  26. great outfit as always!

    Fashion Cat
    www.myfashioncat.com

    RépondreSupprimer
  27. Great leopard print scarf ! I love your bright jeans !

    RépondreSupprimer
  28. LOVE ur whole outfit! :))


    http://glamorousbarbie7.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  29. Such a cool outfit! I love the colour of your jeans! <3<3

    RépondreSupprimer
  30. So great look, doll! Love your bag xoxo

    http://styleitup-eva.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  31. rouge + léopard + perfecto, franchement il n'y a rien à dire à part que c'est un look parfait comme je les aime ;)
    bises

    http://mymymode.com

    RépondreSupprimer
  32. Great outfit...and I love this song!!! :-)

    Kisses,
    Miriam
    Fashion Crazy Ball and My Facebook Page

    RépondreSupprimer
  33. Great look and a awesome photo! :)

    my blog is new and i would be very happy if you take a look at it!

    XOXO

    http://wiebkembg.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  34. sweet outfit!<3
    I'll follow you! Check out my blog and if you want follow me too!<3

    RépondreSupprimer
  35. Dinamita : Oui H&M

    Shiia : Merci , le bordeaux est jolie aussi je passerai voir ça :)

    Little : Merci. Des bisous

    Mymymode : Ooohh merci :)

    RépondreSupprimer
  36. thanks for your comment!

    these red jeans look good on you !

    xx
    Meelena

    www.TheSerialShopper.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  37. Great color /print combination!
    Super cool!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  38. Tenue parfaite, le slim rouge vif et le léo jadore !

    RépondreSupprimer
  39. Bonsoir,
    Quel joli jean rouge ! Puis le sac Balenciaga, une merveille...
    Bises xx

    RépondreSupprimer
  40. Trop jolie ta tenue, tout est parfaitement assemblé ;)

    RépondreSupprimer
  41. I love the leopard print accent, so beautiful! And the bag is gorgeous...

    xoxo

    RépondreSupprimer
  42. J'adore ta tenue ! ton sac est très beau !

    RépondreSupprimer
  43. lovey outfit dear!!love your pants!
    kisses pretty=)

    RépondreSupprimer
  44. Great outfit! Really? I love Levis shorts, they're really practical yet stylish :)

    xx

    http://golden-mirrors.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  45. this outfit is simply brilliant

    RépondreSupprimer
  46. Totally in love with the bag and red pants.
    XOXO

    RépondreSupprimer
  47. Great look! I really love it. . .

    RépondreSupprimer
  48. Très jolie tenue...
    J'aime ce foulard et ce sac.
    Bisous

    RépondreSupprimer
  49. great outfit!!! love it!!! chic and fab!!!! kissess!!!

    RépondreSupprimer
  50. Très jolie tenue, j'adore!!
    Et merci pour la visite et pour le commentaire ;)

    RépondreSupprimer
  51. Red+leo almost always works great)

    http://acupofmary.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  52. Love your red denim! and indeed a combo of red + leopard is mind blowing!

    Xx

    Alexandra

    www.fashion-bridge.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  53. un bien joli assortiment
    j'ai flashé sur ton écharpe il est magnifique

    RépondreSupprimer
  54. il est tellement rouge qu'on dirait que t'as traité la tof. je te propose qu'on se suive. je me joins à toi et je t'attends chez moi...
    xoxo

    laseulewilfried.blogspot.com

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

INSTAGRAM