Bleu & Jeans

by - mardi, décembre 06, 2011





Chemise Jeans Camaieu / Short Jeans Zara / Ballerines Topshop / Foulard Châle Zara / Blazer Zara / Bague Yves Saint Laurent Arty



En ce moment je suis très bleu, mon vernis bleu m'a fait voir la vie en bleu.





You May Also Like

36 Petit mots

  1. Love this look! Such a gorgeous bag :)

    Love, Vanilla

    RépondreSupprimer
  2. j'adore ta chemise en jean!
    bisous

    RépondreSupprimer
  3. I love your denim on denim look!

    <3Chelsea Elizabeth

    RépondreSupprimer
  4. Love your denim outfit! ♥

    RépondreSupprimer
  5. Merci!
    Sympa le look total jeans :)

    RépondreSupprimer
  6. Très chouette tenue :) J'aime beaucoup

    Amicalement. Nelly.

    RépondreSupprimer
  7. Thanks for visiting my blog. :) I love your shirt! followed
    http://b-anana.blogspot.com/
    xx

    RépondreSupprimer
  8. Parfaite ta chemise en jean !

    RépondreSupprimer
  9. Nice outfit, toute en bleu,pas male sa !!

    www.like-mousse-au-chocolat.com

    RépondreSupprimer
  10. I love the denim on denim look!! The blazer&scarf I feel, completed the look in just the right way (:

    -Tina.

    RépondreSupprimer
  11. alors là je suis COMPLETEMENT fan de ta tenue !!!!!!!!! là mon cerveau réflechi vite pour voir si je peux reproduire le même :D

    RépondreSupprimer
  12. Je ne savais pas, mais elle le mérite amplement ! Tellement bonne actrice.
    J'adore ton sac :)

    RépondreSupprimer
  13. adore this outfit. amazing post, love. thanks for sharing. if you get a sec I'd love to hear what you think of my latest trend report and enter my giveaway. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  14. j'aime beaucoup ton foulard coloré ! et le sac est très beau ! :)

    RépondreSupprimer
  15. Loving the mix of denim! I need to get a denim top so I can do it, haha
    http://www.closet-fashionista.com

    RépondreSupprimer
  16. So nice outfit...i really like it!The scarf and the bag look great!But and the denim pieces;):)

    RépondreSupprimer
  17. Love your blog and all your outfits! Such an inspiration. x

    RépondreSupprimer
  18. love this scarf

    raspberrykitsch.blogspot.com

    xx

    RépondreSupprimer
  19. Pas mal l'idée de mixter les teintes des couleurs de jeans. J'aime beaucoup.

    Belle soirée, bises.
    M.

    RépondreSupprimer
  20. looks pretty babe!
    i love it!
    love the denim

    2 new outfitposts at
    www.mirfashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  21. Wow!!! PERFECT way to rock denim on denim!

    http://styleservings.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  22. love this look with the blazer and scarf!

    RépondreSupprimer
  23. I absolutely love your denim shirt! Very cute outfit. Thank you for visiting my blog and commenting. :)

    Toni

    RépondreSupprimer
  24. nice outfit! love the jeans on jeans combo!

    RépondreSupprimer
  25. LOVE this. all of it. tights with shorts is the cutest trend!! and that shirt fits you so well.


    The House of Shoes

    RépondreSupprimer
  26. your shorts are so cute! i love this jean on jean action <3
    x jamie

    RépondreSupprimer
  27. J'aime beaucoup ton short et ta chemise en jean !

    RépondreSupprimer
  28. Amazing outfit!
    Follow each other?

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  29. Litlle : Merciiii la belle

    Lucy : Merci :)

    Nelly : oh merci

    Lise : Merci

    Clelia : oui ;)

    Une fille : Ooooh merci :)

    Maryse : Ce foulard je l'aime. Merci :)

    Margaux : mercie :)

    What jessica loves : Merci jessica :)

    RépondreSupprimer
  30. Thanks gils for all your comments

    Eku : Thanks for follow ;)

    Abi : Merci et bon francais :)

    Cacy : Yes of course ;)

    RépondreSupprimer
  31. cute blog! your style is so simple and chic

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram