It girls : Miranda Kerr

by - dimanche, décembre 11, 2011







Il y a longtemps que je n'avais pas poster cette rubrique, donc dans la catégorie It-girls en voici une que je vois pas mal en ce moment. Après l'avoir admirée durant le défilé Victoria's Secret j'ai décidé de lui consacré un article. Car il est vrai que j'avais déjà repéré son style, souvent affichée au bras de son homme ou avec son petit bout. Je dirais qu'avec elle c'est tout dans la simplicité, voici donc quelques uns de mes looks préférée de Miranda Kerr.











Désolé pour les petites photos mais le format était deja petit et je vous avoue que je ne sais pas comment on améliore l'image ou comment l'agrandir tout en gardant la netteté donc si l'une d'entre veut me l'expliquer je suis preneuse. Passez un bon dimanche.




You May Also Like

27 Petit mots

  1. She is fabulous. But in a way I loved her much more when she was less popular.

    xxx
    Daria

    RépondreSupprimer
  2. Oh I love her! She's sooo cute and has a wonderful style!!:D

    Stop by some time and feel free to join my new Swarovski Giveaway:D

    xxx

    Mia's Little Corner

    RépondreSupprimer
  3. wow! she is always so perfect!!!

    new outfit post on my blog:I'm waiting for your comment!!
    have a great Sunday!
    www.thecurlylady.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  4. she is gorgeous!
    kisses from prague
    have a wonderful weekend
    http://sienastyle.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  5. J'adore comme elle se fringue, mais alors la première photo, elle a abusé sur le fond de teint, on dirait du platre !

    RépondreSupprimer
  6. Great and well done ideas i find here.
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  7. Quelle jolie maman.
    http://www.addictionmode.com/#

    RépondreSupprimer
  8. Love her style!

    Lau
    http://thenewblacksheep.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  9. love itt
    she's very beautiful (:

    i wait in my new post, ♥

    xoxx

    RépondreSupprimer
  10. I relly like the elegant semplicity of her style. Great pic selection!

    RépondreSupprimer
  11. She's definitely the most beautiful model of our times!

    xoxo
    http://preppygossip.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  12. punaise, quel canon ! elle a TOUT pour elle !!!

    RépondreSupprimer
  13. She is gorgeous and she also have an amazingly beautiful son!

    RépondreSupprimer
  14. En même temps, je pense qu'elle sublimerait un sac poubelle la jolie Miranda !!!

    RépondreSupprimer
  15. She is so gorgeous!
    Love these pics!

    xoxox,
    CC

    RépondreSupprimer
  16. Simple and elegant outfits. Great post.

    RépondreSupprimer
  17. Love her style so much, she always looks so cute and put together!! Thanks for stopping by my blog btw, yours is really cute! I´m following you now, do follow me if you like my blog too :)

    www.superclementina.blogspot.com

    xx

    RépondreSupprimer
  18. Miranda is really also my IT girl. Love her!

    www.justpatience.com

    RépondreSupprimer
  19. She's beautiful, love her style!

    With love, Samm
    www.afterstylecomesfashion.com

    RépondreSupprimer
  20. elle est sublime ! j'aime bcp son style

    RépondreSupprimer
  21. I love Miranda Kerr - she's so naturally gorgeous and has a great sense of style!

    www.hopeinhighheels.com

    RépondreSupprimer
  22. she's looking amazing lately! what a casual and chic style!!!

    RépondreSupprimer
  23. she is so cool
    gorgeous!
    her and orlando bloom are perfect
    thanks for the comment, comeback & visit soon :)

    http://bobbieaustinscloset.com/

    RépondreSupprimer
  24. J'aime beaucoup son style.
    Elle a beaucoup de goût.
    Par contre, elle est un peu maigre à mon goût.
    Bisous

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram