I love Santa

by - mercredi, janvier 18, 2012








Louis Vuitton x Sprouse leopard scarf







Tory Burch Reva Ballet Flats

Happy for my collection :)





A Wonderful ring





A Guerlain fragance



Après avoir fête noël et la nouvelle année  j'ai aussi profiter d'un séjour le temps m'a manqué et je n'ai pas pu vous présenter mes cadeaux de Noël dont un que je n'ai pas lâché lors de mon séjour à Bordeaux. Voici mes beaux cadeaux offert par l'amoureux. Je ne suis pas moins satisfaite de ceux qui m'ont également été offert par mes proches et amies. Merci à eux *_*

Ps:  Désolé pour le peu d'article cette semaine, en attendant profitez de cet article et bien sur  j’espère que chacune profite d'un bon démarrage des soldes. Bisous bisous.


After Christmas Day and New Year I also enjoy a stay time I missed and I could offer my Christmas giftsincluding one that I did not let go during my stay in Bordeaux . Here are my beautiful gifts offered by the lover.I am no less pleased with those who have been offered by my relatives and friends. Thank you to them * _ *


Ps: Sorry for the short article this week, pending enjoy this article and of course I hope that each enjoys a good starting sales. Kisses kisses. 






You May Also Like

86 Petit mots

  1. Et dis donc c'est noel apres l'heure ici! haha

    Bisous
    http://preppygossip.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  2. Et oui je ne suis pas très à jours depuis quelques temps entre mon voyage, mon retout et les soldes j'ai perdu pied :/

    RépondreSupprimer
  3. I can imagine the excitement when you received the Louis Vuitton present! ;)*

    RépondreSupprimer
  4. Tu as été gâtée, et j'adore l'écharpe! bisous

    RépondreSupprimer
  5. J'adore l'écharpe et les chaussures Tory Burch aussi. Merci pour le commentaire.
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  6. wow,the scarf looks so amazing, really nice gifts!

    RépondreSupprimer
  7. tu as été gâtée à ce que je vois ;)

    RépondreSupprimer
  8. Gorgeous gifts, darling!
    Especially loving that scarf!

    xoxox,
    CC

    RépondreSupprimer
  9. Love those items !! Great gifts :)
    Im just having SUNDAY WISH-LIST ,and I would be really happy if you could join it :)

    RépondreSupprimer
  10. beautiful scarf and love the shoes! ♥

    RépondreSupprimer
  11. gorgeous gifts! thank you for dropping by and comment my blog, I would like to follow you and hope you visit my blo again;


    xx

    RépondreSupprimer
  12. I would love santa too if I became this gifts :)

    But I have the same tory burch flats :)

    Wish you a nice day

    RépondreSupprimer
  13. love your flats!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  14. Rochelle : Of course we can follow

    Addicted to all : Yes christmas was great :)

    RépondreSupprimer
  15. Love all of these amazing gifts!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    RépondreSupprimer
  16. tes cadeaux sont très jolies ! tes ballerines sont canons !

    btw, wanna follow each other ?

    Kisses
    Hannah

    Elegantesque Blog 

    Facebook    LookBook    Hellocoton


    RépondreSupprimer
  17. waou!!!! les ballerines sont sublimes!!!

    RépondreSupprimer
  18. Jolie ces ballerines! Elles sont classes !

    Bisous :D

    RépondreSupprimer
  19. perfume looks like it smells good!!!totally support you, come join my blog dear! :) xoxo MUMU

    www.euphoricfashiontrends.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  20. heyyyy i want YOUR santa!! mine wasn't as generous :))

    RépondreSupprimer
  21. Such amazing presents ! *sigh* i miss christmas

    www.afrikanprincezz.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  22. Hi dear, now these are some stunningly stylish gifts! love the scarf and shoes

    RépondreSupprimer
  23. Lucky girl you got some fabulous presents!!!


    <3 Marina
    Fashion.MakeUp.LifeStyle

    RépondreSupprimer
  24. what a great taste your loved on has... these are beautiful gifts :)
    Thanks for stopping by my blog. Loving your blog and taste girl. Definitely following you on GFC and Bloglovin and I hope we can follow each other!
    xo,
    LMQ

    RépondreSupprimer
  25. wow. some1 was definitely top of santa's nice list

    RépondreSupprimer
  26. woooow que de beaux cadeaux !! tu as été gaté !!
    moi je veux voir la bague :)
    bisous

    RépondreSupprimer
  27. Gorgeous buys! Love that scarf xoxo

    http://styleitup-eva.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  28. Love the shoes and scarf! And I´ve been using that fragance is gorgeous! Have a lovely day! <3<3

    RépondreSupprimer
  29. J'aime ton foulard Louis Vuitton , il est trop beau !

    RépondreSupprimer
  30. santa was great to u! i really like ur flats. and i love the box lol
    xo
    MosaMuse

    MosaMuse.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  31. Nice post! Your blog is lovely!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    RépondreSupprimer
  32. oh, I love everything here :)

    xxx
    Daria-the-Fashionsurfer

    RépondreSupprimer
  33. great stuff love the scarf and shoes!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  34. Et bien tu as été gâté; le foulard est super, ma tante à les même ballerines ;)


    Bisous

    RépondreSupprimer
  35. Très chouettes cadeaux de noel ;)

    RépondreSupprimer
  36. I love your scarf, perfume and Tory Burch flats :)
    http://www.averysweetblog.com/

    RépondreSupprimer
  37. Ce sont les ballerines que je veux ! L'écharpe est géniale Pleins de bisous, Noémie ♥

    RépondreSupprimer
  38. Oh, that leopard scarf is fantastic! So classy!

    Kisses.

    www.pollysboudoir.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  39. Merci les filles pour vos gentils commentaires! C'est toujours un plaisir de lire vos impressions.

    RépondreSupprimer
  40. oh so cool!!! love!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    RépondreSupprimer
  41. You'll wear that scarf forever!!! I love mine!!!

    RépondreSupprimer
  42. Elle est magnifique cette écharpe! Chanceuse! :)
    xx

    RépondreSupprimer
  43. OMG such wonderful items, love the scarf:)

    Love,
    Nee
    ROSECANDLE11

    RépondreSupprimer
  44. The scarf is awesome, I love Louis Vuitton!! The quality is fabulous. How does the Guerlain perfume smell?

    Thank you for your comment.

    www.antoniaivana.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  45. wow girl! u really are a lucky girl!

    RépondreSupprimer
  46. Thank you girls for your nice comments! It's always a pleasure to read your impressions.

    Antonia-Ivana : There are five different fragrances for perfume. I wanted more fruity with a floral touch, I love how it's smell.

    RépondreSupprimer
  47. The scarf is gorgeous! I love leopard!!

    FASHION CAT
    www.myfashioncat.com

    RépondreSupprimer
  48. wow LOVE your new gifts :) Wear them well!!

    http://cecylia.com

    RépondreSupprimer
  49. hum de belles pièces à nous présenter j'adore, le guerlain il sent bon je ne le connais pas celui là

    RépondreSupprimer
  50. I love Santa too....nice gifts I love love the scarf.

    RépondreSupprimer
  51. I LOVE the Tory Burch ballet flats!

    http://petitlivrenoir.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  52. Ohh beautiful presents!!
    kiss Pretty
    http://giseleglamour.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  53. Oh! I love the Tory Burch Flats! I want them so bad ;) Lovely gifts! and thank you for your comment <3

    RépondreSupprimer
  54. Love the scarf, really amazing!
    I follow you on my new blog :)

    RépondreSupprimer
  55. That scarf is gorgeous!!! and i love the flats too!!!

    RépondreSupprimer
  56. ah oui, tu as été gâtée!

    RépondreSupprimer
  57. Looks like great Christmas presents. The Louis Vuitton scarf is gorgeous.

    RépondreSupprimer
  58. So great stuffs;)

    http://chaoskontrolowany.wordpress.com/

    RépondreSupprimer
  59. Mais dis donc, tu as été plus que gâtée ... tu pourras donner mon adresse à ton Père Noël hein ?
    Merci d'avance et gros bisous

    RépondreSupprimer
  60. Really lovely gifts! Leopard scarf is really chic, and those flats very cute too. Lovely post ^^

    Have a great weekend,
    xx Satu
    Indie by Heart

    RépondreSupprimer
  61. ILove the scarf!
    Thanks for your comment!
    xx Inés

    RépondreSupprimer
  62. I need that scarf in my life! You are so lucky!! It's fabulous! :)

    RépondreSupprimer
  63. Linda!
    Volte sempre ao meu blog, prazer ver você por lá ;)
    Beijos e um ótimo final de semana!
    http://combarbaraneves.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  64. gah! you lucky girl!! LOVE the LV scarf! X

    RépondreSupprimer
  65. Oh, ce foulard est superbe, les chaussures sont vraiment adorable !! Bravo à l'amoureux !! :)

    RépondreSupprimer
  66. Ah le châle LV, très beau cadeau!

    RépondreSupprimer
  67. je reve de ce foulard louis vuitton mais pourquoiiiiiiii est il si cher puffff pas juste j'adore les ballerines hâte de te voir avec tout ça :)

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram