J'ai adoré ...

by - mercredi, janvier 11, 2012























all pics by : Mr and Me


1. La vue des quais
2.Ses places et monuments
3. "Bouffer" des sucreries
4. Mon nouvel an .♥.
5. Aller à Ikea
6. Les grands centres et leur magasins
5. Les belles vitrines comme celle là.


Je suis de retour chez moi, les soldes ont commencé et inutile de vous dire que j'ai déjà trouvé mon bonheur. J’arrête mes photos de vacances et je reprend du poil e la bête. Je vais d'ailleurs commencer par vous présenter très prochainement mes cadeaux de noël , je ne suis pas du tout à jour je sais, vous ne m’en voudrez pas trop j’espère ? Je voulais vous remercier d’être fidèle à mon blog cela me touche énormément et d'avoir apprécier les photos que j'ai prise durant mon séjour. Bisous bisous.

I'm back home, the sales have started and needless to say that I have found my happiness. I stop my holiday's pics and I back the hair of an animal. I will also start by introducing very soon my Christmas gifts, I'm not out of date I know you will not mind too I hope? I wanted to thank you for being faithful to my blog it affects me a lot and enjoy having the photos I took during my stay. Kisses kisses.




You May Also Like

70 Petit mots

  1. Les photos sont superbes :)
    Pleins de bisous, Noémie ♥

    RépondreSupprimer
  2. Les photos sont superbes ! Les macarons donnent vachement envie ahah

    RépondreSupprimer
  3. Moi aussi, j'aime aller a Ikea!

    RépondreSupprimer
  4. Amazing photos, darling!
    Those macaroons look delectable!

    xoxox,
    CC

    RépondreSupprimer
  5. I don't understand why you always hide your face! I hope to find one simple shot someday where you show your face ;)
    Great shots btw.

    Take care dear!

    RépondreSupprimer
  6. J'adore ces belles photos et la couleur des macarons - superbe!
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  7. Oui je connais balanciaga, en tout cas il est superbe =)

    RépondreSupprimer
  8. Awesome combination! I really enjoy reding your blog!

    :*

    RépondreSupprimer
  9. aww gorgeous pics <3 nice look **

    xoxo

    RépondreSupprimer
  10. troooop beaus
    j'adore les coleurs de la premier photo!!

    RépondreSupprimer
  11. beautiful photos :)

    xx, thefashionenthusiast1.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  12. Very nice pictures!

    fashionindahat.com

    RépondreSupprimer
  13. Really beautiful photos, it looks so romantic!

    http://styleservings.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  14. so fabulous. adore this post. thanks for sharing, hun. If you get a sec, I'd love to hear what you think of my Gossip Girl inspired look. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  15. Bonne Année !
    tes macarons me font de l'oeil

    RépondreSupprimer
  16. Amazing photos! I can't wait to see your X'mas gifts:)

    FASHION CAT
    www.myfashioncat.com

    RépondreSupprimer
  17. Amazing, gorgeous photography! i love the blue/pink in the first pictures, wow! :)))
    XOXO Kasia
    http://misskasia.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  18. BEAUTIFUL PHOTOS!
    xo
    MosaMuse

    MosaMuse.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  19. These pictures are so gorgeous. The city looks beautiful.

    RépondreSupprimer
  20. beautiful pics, looks amazing! ♥

    RépondreSupprimer
  21. nice pictures, and loveee the macarons, yumm

    XOXO

    RépondreSupprimer
  22. Hi dear, thanks for stopping by. These photos are so beautiful, did you take them all yourself?

    RépondreSupprimer
  23. Absolutely breath-taking photos! Seriously-these are clearly professional level photography! Very great job!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    RépondreSupprimer
  24. wow these photos are amazing, and make me wanna hop on a plane and join you...........xx


    hushhushcloset.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  25. This place looks absolutely stunning and oh so magical. Gorgeous photos.


    <3 Marina
    Fashion.MakeUp.LifeStyle

    RépondreSupprimer
  26. Bordeaux, Bordeaux, Bordeauuux ! Je veux y retourner... C'est tellement beau !

    Belle journée, bises.
    M.

    RépondreSupprimer
  27. De belles photos et de jolis souvenirs apparament!

    RépondreSupprimer
  28. J'aime bien les pyramides de macarons c'est super joli! Je vois que tu as passé de très belles soirées!

    RépondreSupprimer
  29. beautiful pics
    ♥♥♥♥♥♥♥♥

    kiss
    Erika
    My Free Choice

    RépondreSupprimer
  30. These are such awesome impressions, I totally love them.

    Thank you very much for your comment!!

    www.antoniaivana.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  31. these pictures are so gorgeous. i'm seriously in awe. and super jealous. loving your blog!

    RépondreSupprimer
  32. Your photos are gorgeous... they make me want to jump on a plane to Paris right now!

    RépondreSupprimer
  33. beautiful photos!!! great blog :)
    XOXO

    RépondreSupprimer
  34. nice pictures, such a beautiful city!
    Thanks for your comment, but I don't speak France, I tried to translate it with the google-translater, but I still don't really understand it..I'm sorry :D

    RépondreSupprimer
  35. Ooohh Thanks every one. Happy thanks you love my pics.

    Marmeladen... : Yes. Oh sorry I don't remember that I leave you a message.

    RépondreSupprimer
  36. Merci les filles

    Margaux : C'est une très belle ville oui

    RépondreSupprimer
  37. Gorgeous photography! You are truly talented! :)
    Good luck!

    skinnymoonstick.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  38. Beautiful photos!

    xoxo navy & orange

    RépondreSupprimer
  39. Ta 3ème photo est juste magnifique quelle camera as tu ?

    Ca te dis qu'on se suive ?

    btw, wanna follow each other ?

    Kisses
    Hannah

    Elegantesque Blog 

    Facebook    LookBook    Hellocoton


    RépondreSupprimer
  40. The pictures are so wonderful!!


    new post: click here
    follow me

    RépondreSupprimer
  41. Oh my god! Beautiful pictures!

    xxx
    Daria

    RépondreSupprimer
  42. Can't wait for your Christmas gifts :)
    The photo's are overall very nice, very breathtaking!
    I wonder what camera you are using!

    xx

    RépondreSupprimer
  43. Gorgeous photos! The macaroons look soo yummy xoxo

    http://styleitup-eva.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  44. Extraordinary Lovely! Great photos!!!

    RépondreSupprimer
  45. Great pictures of urban life:)

    RépondreSupprimer
  46. Beautiful pics!

    http://thestyleattitude.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  47. beautiful!! <3


    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    RépondreSupprimer
  48. Ay... quien fuera parisina =)

    Kate

    RépondreSupprimer
  49. très très jolies les photos!

    claude//imaginetheswallows.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  50. WOuah tu fais vraiment de très belles photos!

    RépondreSupprimer
  51. Amazing photos! I wish we could see your face ;) You have a great sense of style!

    RépondreSupprimer
  52. oh my gosh...whaaat....I'm so jealous! SUCH amazing photos!


    <3Amanda
    feast.fashion.faves
    Facebook
    Tweet Me!

    RépondreSupprimer
  53. Gret photos, such beautiful city. <3

    Thanks so much for your comment, do stop by anytime again. I love new blog friends! :>

    xx Satu
    Indie by Heart

    RépondreSupprimer
  54. Your lifestyle looks beautiful! I'm a big fan! ;)

    RépondreSupprimer
  55. Il y a des photos plus que magnifiques !

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram