Some morning

by - vendredi, janvier 27, 2012






Certaines fois, certains matins, on se lève et on veut juste des choses simples, on s'approche du dressing et on aimerait trouver facilement sa tenue pour la journée. Pour moi, ce pull Forever 21 est un basique, idéal pour des tenues "casual", il va parfaitement avec tout. Un pull comme celui là j'en cherche depuis un moment mais je le voulais douillet en même temps. Quand je l'ai vu sur l'e-shop ( bon il faut dire que le zoom sur F21 n'est pas top ) mais je n'ai pas hésité, pile poil ce que je recherchais mais je l'ai pris en taille L pour accentuer le coté douillet. Pour en revenir à ces matins sans effort, c 'est donc spontanément que j'ai décidé de le porter ce jour là avec ma jupe H&M et quoi de plus simple que des converses pour finaliser le tout ...


Sometimes, some mornings you get up and we just want things simple, we approach the dressing and we would easily find her outfit for the day. For me, this Forever 21 sweater is a basic, perfect for "casual" outfits, it fits with everything. A sweater like this one I have been looking for a while but I wanted to cozy at the same time. When I saw the e-shop (well I must say that the zoom is not top to F21 website) but I did not hesitate, exactly what I wanted but I took it in size L to accentuate the cozy side. Going back to those mornings without effort, that's so spontaneous that I decided to wear it with my H & M skirt and what's easy that converses to finalize everything ...










Pull Jumper : Forever 21
Bracelet Cuff : Forever 21
Jupe patineuse Skirt : H&M
Manteau Coat : Zara
Chaussures Shoes : Converse



You May Also Like

71 Petit mots

  1. It's a really great skirt! I have it too :) Love your coat as well! :)

    Love, Vanilla

    RépondreSupprimer
  2. so cute, love it with the converse. x

    RépondreSupprimer
  3. C'est vrai qu'il a l'air sympa ce pull, j'aime beaucoup le manteau aussi

    RépondreSupprimer
  4. lovely post, great blog :)
    would you maybe like to follow each other?
    have a nicde day!
    kiss, melina

    RépondreSupprimer
  5. What a comfy yet chic look! I love the jumper!

    FASHION CAT
    www.myfashioncat.com

    RépondreSupprimer
  6. I like this comfy casual outtfit.:D
    xoxo.
    laetitiasweeneyrose.wordpress.com

    RépondreSupprimer
  7. très jolie cette tenue, de la jupe au pull :D

    RépondreSupprimer
  8. J'aime bien les photos :)
    Si ça t’intéresses il y a un concours sur mon blog ! Bonne continuation

    RépondreSupprimer
  9. Love your outfit is fantastic and chic!

    Kate

    RépondreSupprimer
  10. This is becoming really serious... I LOVE the look, AGAIN! ;)*

    RépondreSupprimer
  11. thx for your sweet comment!
    yes let's follow each other :) follow you now!
    kisses, melina

    RépondreSupprimer
  12. Amazing pictures and outfit! Love your style and the sweater is amazing, also the bracelets looking nice :)

    RépondreSupprimer
  13. Chouette tenue ! J'aime beaucoup ta jupe patineuse :)

    RépondreSupprimer
  14. Gorgeous look, I absolutely adore everything you're wearing and am also loving the black and white theme! So pretty!

    http://styleservings.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  15. Je suis venue faire un tour sur ton blog et franchement il est pas mal :)
    Je suis bien fan de la jupe patineuse associée à un pull large ! ça change de la version preppy !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci c'est gentil et à bientôt j’espère.

      Supprimer
  16. Gorgeous look, darling!
    Love that sweater!

    xoxox,
    CC

    RépondreSupprimer
  17. great look! I love your skirt:)

    RépondreSupprimer
  18. Ben moi je suis fan de ce look noir et blanc, la jupette et le pull marinière c'est une association parfaite. Et le rose sur tes ongles, c'est le petit détail qui fait toute la différence (et le sac Balenciaga aussi hein).
    Bisous

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. je ne le lâche pas hein ;) merci la belle
      bisous

      Supprimer
  19. awesome sweater! really love this look ♥

    RépondreSupprimer
  20. Ta tenue est comme toujours adorable :)
    Bisous ♥

    RépondreSupprimer
  21. Ce pull est tout simplement parfait, et il doit être vraiment super agréable! j'adore ta jupe patineuse, ça te va a ravir! des bisous

    RépondreSupprimer
  22. On a toutes notre tenue des jours de flemme, ce pull, ce jean ou cette robe qui tombe toujours juste. J'adore le pull, il à l'air tellement confortable !

    RépondreSupprimer
  23. Perfect outfit for classes. I love the skirt and the oversize jumper together.

    RépondreSupprimer
  24. Tu le sais, cette tenue est parfaite!!

    RépondreSupprimer
  25. Love this outfit, especially combined with the coat!

    RépondreSupprimer
  26. That sweater of yours is amamzing!! xoxo

    http://styleitup-eva.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  27. j'adore la jupe en cuir :)

    RépondreSupprimer
  28. Great outfit!!!! That skirt is so damn gorgeous!
    Do you want to follow each other dear?
    xoxo

    RépondreSupprimer
  29. i love your sweater and i love your bag!

    RépondreSupprimer
  30. love this outfit!! Beautiful sweater.
    Of ofc. gorgeous bag

    RépondreSupprimer
  31. I absolutely love this whole outfit, very versatile! I´m following you via gfc and bloglovin, I´d be super happy if you did the same for me!

    www.superclementina.blogspot.com

    xx

    RépondreSupprimer
  32. J'adore .J'adore .J'adore ta tenue !!!
    C'est simple , jolie , branché ! Tu es trop cute dedans ,ça te vas super bien !

    RépondreSupprimer
  33. LOVE this look xx Amazing bag xx Think your blog is fab - maybe we can follow each other :)
    http://lipstick-fridays.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  34. Zoe / Paula / Lipstick Fridays : Of course girls and thanks for your comment

    RépondreSupprimer
  35. Le manteau est tres chouette!!!

    Angela
    http://doigt.net

    RépondreSupprimer
  36. LOVE the leather shirt with the oversized sweater. Also love how you kept it casual and cool with the chucks.

    http://fashionistanygirl.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  37. Really nice sweater and lovely skirt. Like it very much.
    I'm following you now.
    Hope you follow me back :)


    Lovely greetz from germany.

    xoxo
    Ina

    RépondreSupprimer
  38. i love love love your skirt and balenciaga :)

    xx, thefashionenthusiast1.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  39. Absolutely stunning. Love the balenciaga bag.

    Collections

    RépondreSupprimer
  40. That coat is amazing! Nice outfit!

    I just started to follow your blog! Hope you'll follow me back!

    xoxo, Oana

    http://genefalsesiprajiturele.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  41. Hi dear! I love your look! I bought some leather shorts from sales and you inspired me!

    Kisses!

    Vicky
    lamaletadeolivia.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  42. J'aime beaucoup ce look, et ce pull est vraiment top :)

    Bises

    RépondreSupprimer
  43. Gorgeous!

    Lovely blog dear,am following
    http://sharon-871sher.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  44. Nice sweater! definitely looks like a cozy outfit :D

    RépondreSupprimer
  45. il est super beau ton pull. et puis la jupe ,la perfection.moi j'adore

    new follower

    RépondreSupprimer
  46. great outfit!
    http://desperatewitch.blogspot.com/
    xoxo

    RépondreSupprimer
  47. J'aime beaucoup le pull et le sac. Très bon choix

    http://blogmodesorbetcitron.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  48. J'adore ce look! tres simple et chic

    RépondreSupprimer
  49. J'adore : chic et pratique !

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram