L'an dernier

by - vendredi, février 17, 2012





Ces photos datent de l'an dernier pratiquement à la même période, le temps n’était pas tout à fait le même. Je me rendais chez ma mère et je me souviens très bien de cette série de photos qu'elle m'a prise. De bons souvenirs et en même temps l’occasion pour moi de publier cette tenue qui jusque là n'avait pas été publiée. Je regrette d'ailleurs ma coupe de cheveux et ses belles ondulations. J'ai prochainement rendez vous chez le coiffeur alors je pense revenir aux même bases mais avec sans doute plus de longueur. Bref passons les détails futiles et place aux photos. 
Bon week-end!


These pictures are from last year in the same period, the weather was not quite the same. I went at my mother's home and I remember very well in this series of photos taken by her. Good memories and at the same time an opportunity for me to publish this outfit which until then had not been published. I also regret my haircut and beautiful curls. I soon appointment at the hairstyle so I think back to the same bases but probably more in length. In short pass up the trivial and the photos.
Good week-end!








Perfecto Jacket : Forever21
Gilet Cardigan : Zara
Robe Dress : Zara
Foulard Scarf : Zara
Sac Bag : Mac Douglas
Chaussures Shoes : Converse



You May Also Like

66 Petit mots

  1. love the purse!

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  2. Love your Converse, great outfit and pics!
    xo

    RépondreSupprimer
  3. Great outfit! Love the scarf and the curls! You should definitely try the same hairstyle!
    Thank you so much for commenting on my blog!

    RépondreSupprimer
  4. Maybe we can follow each other?
    http://www.fashionmechic.com/

    RépondreSupprimer
  5. Ton foulard est très beau, sympa cette tenue ;)

    RépondreSupprimer
  6. Love that scarf!

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  7. Chez nous le soleil est de retour.. Beau look
    Bises
    http://www.enfinmoibordeaux-relooking.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Chez moi aussi ca fait du bien! Merci

      Supprimer
  8. I love the length of that scarf!

    xoxo navy & orange

    RépondreSupprimer
  9. Love your outfit.
    http://xtheperfectmess.blogspot.com.au

    RépondreSupprimer
  10. Love those scarf!!

    xoxo

    http://am2pmchic.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  11. Amazing outfit! You've got a great blog <3

    http://letsgotonewyorkandhavefun.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  12. What can I say about this look? It's AWESOME !! xxx

    modas-diva.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  13. Hi, thanks for dropping by my blog and for your comments, you have a great blog, if you like we can follow each other?

    stylememento.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  14. J'adore les converse blanche, ça claque !!!
    Bisous et passe un super week-end

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Oui je les adores celle là ! Bisous bon week-end ;)

      Supprimer
  15. What a cute and stylein look! I love the jacket!

    RépondreSupprimer
  16. love your bag! great blog
    would you like to follow each other?
    check out my latest post
    www.fashionfootprints.blogspot.com
    xxxx

    RépondreSupprimer
  17. Lovely outfit - i really like how the print scarf adds some colour and pattern to the look!


    awayfromtheblue.blogspot.com.au

    RépondreSupprimer
  18. great look! I love your bag!!!

    RépondreSupprimer
  19. dig your style!
    thanks for coming by my blog!

    xx.M

    www.bellesandrebelles.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  20. loved it all, specially your sneakers :)

    RépondreSupprimer
  21. Hi!! Thanks for your lovely comment!! Great outfit! Love the scarf and your bag!
    xoxo

    RépondreSupprimer
  22. C'est drôle, je me souviens bien de cette photo que tu avais posté sur le forum (et pour cause, je l'avais mis dans mon dossier inspiration ;))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Oh merci pour ton commentaire et oui ça fait déjà un an cette tenue. Ça me fait plaisir de savoir que j'ai fais parti de ton dossier "inspi" ^^. A bientôt bisous

      Supprimer
  23. thanks a lot. i really like your outfit! xx

    RépondreSupprimer
  24. Jolie Tenue, tu as un style très chic !

    Kisses
    Hannah

    Elegantesque Blog 

    RépondreSupprimer
  25. following you hope you follow back if you havent done so already!
    www.fashionfootprints.blogspot.com
    xxx

    RépondreSupprimer
  26. Love your scarf!

    http://scarletredblog.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  27. amazing bags! :)

    xx

    wwww.sickbytrend.com

    RépondreSupprimer
  28. I love your scarf again and very nice bag! I like it!!

    RépondreSupprimer
  29. Me gusta mucho el look , el paluelo y las converse!

    Besazos

    http://didesire.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  30. Excellent!! J'écoute là, pendant que je tape ce message, "I'm every woman" aussi!!
    Sympa la veste et le gilet en-dessous.

    RépondreSupprimer
  31. je dois dire que j'adore j'adore j'adore non j'aime cette tenue!
    de la tête au pied parfaite!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci Simone, ça me fait plaisir !!!

      Supprimer
  32. Trop belle cette série de photo & effectivement ta coupe était trop jolie !

    RépondreSupprimer
  33. I want your purses!!!!

    XO,
    Elizabeth
    tonicofwildness.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  34. I love the outfit with the white converse!!!
    XX

    www.trendyfeeling.com

    RépondreSupprimer
  35. Such a pretty outfit. Converse such a must have. They always look good.

    RépondreSupprimer
  36. Je suis amoureuse de cette outfit là! Très confortable mais chic aussi!!

    http://annasmirror.blogspot.com/

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram