Leather and wool

by - vendredi, février 10, 2012





Encore et encore des achats soldes je continue. Dès le premier jour j’étais heureuse pouvoir enfin acheter cette veste que je voulais tant repéré il y a près d'un mois chez H&M, la veste parfaite en laine et à manche cuir au prix de 99 euros. Elle a finalement été mienne pour seulement 49 euros. Parfaite arf je l'ai déjà dit; bref elle m'aidera à faire la transition entre l'hiver et le printemps. J’ai aussi craqué pour ce top Gat Rimon un bon basique top en soie idéal pour une tenue simple et tout en rendant un aspect légèrement habillé. 


Again and again I still purchase balances. From the first day I was happy to finally buy this jacket that I wanted and spotted there's one month at H & M, the perfect jacket in wool and leather sleeve for 99 euros. She was finally mine for only 49 euros. Perfect arf I have already said that;whatever she will help me to make the transition between winter and spring. I also cracked this silk top another good basic from Gat Rimon. This top silk ideal for a simple outfit and while making a slightly dressed.









Rouge M.A.C Ruby Woo



Veste manche cuir Leather Jacket : H&M (soldes)
Top soie Silk Top : Gat Rimon (soldes)
Jeans Pants : Zara



You May Also Like

67 Petit mots

  1. Gorgeous look, darling!
    Love your jacket!

    xoxox,
    CC

    RépondreSupprimer
  2. Grea! Love that black jacket sooo much!

    RépondreSupprimer
  3. i love the gold accents in the jewelry! gorgeous look!

    xx
    Glass of Fashion

    RépondreSupprimer
  4. Very, very cool. This is a great inspiration for me.

    RépondreSupprimer
  5. Bonsoir :)
    Je t'ai taguée sur mon blog donc au plaisir de t'y retrouver !
    Des bisous <3

    RépondreSupprimer
  6. love love love this outfit!!!
    Just perfect, cool and classy!
    xxx

    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  7. great outfit! :) thanks for your visit on my blog and for your sweet comment, I hope you will want to follow me also on facebook my Facebook page have a good day... keep in touch ....

    RépondreSupprimer
  8. Super affaire que cette veste bi-matière, je l'avais jamais vue et même si mon porte-monnaie ne s'en porte pas plus mal, je suis un peu dégoutée parce qu'elle est canon.
    Bisous

    RépondreSupprimer
  9. super nice jacket and necklace! i have a little giveaway on my blog if youd be interested in entering!

    RépondreSupprimer
  10. great look! but why do you cover your face? really like the jacket!

    RépondreSupprimer
  11. Greaaat outfit, girl. Always chic.

    RépondreSupprimer
  12. i love black so i pretty much love the whole outfit :)

    RépondreSupprimer
  13. Love your outfits, like always, totally my style! Lovely xx

    modas-diva.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  14. je trouve cette veste parfaite !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Difficile de trouver une belle veste bi matiere merci

      Supprimer
  15. Bravo pour cette tenue, elle est magnifique, gros coup de coeur sur ta veste !! Bises :)

    RépondreSupprimer
  16. J'adore ce look, mais j'ai un faible pour le pull de l'article précédent
    Bises

    RépondreSupprimer
  17. I like this simple look. Your lipstick is awesome.

    Thank you for your comment!!

    www.antoniaivana.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  18. amazing outfit!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    RépondreSupprimer
  19. joli joli!!!!!! oh c'estd ommage on veut voir ta tete!!!
    gros bisous ma belle

    RépondreSupprimer
  20. Joli ce mélange de matières!

    Virginie/
    http://www.virginiepeny.com

    RépondreSupprimer
  21. super cool look, love the shoes!! don't know if im brave enough to wear them myself, because its not really my style but i can still appreciate it :) and thanks for your sweet comment :)

    hapatime.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  22. I am in LOVE with that jacket! It is perfect!

    http://styleservings.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  23. Basic and simple! Love

    Have anice week end!

    (www.the-parisienne.com)
    ...and maybe we can follow each others!?

    RépondreSupprimer
  24. J'adore cette renu un peut retro et confortable elle me rappel le look des acteurs dans les vampire diaries :)

    RépondreSupprimer
  25. I like your leather jacket :)
    Xoxoxo Yarden

    RépondreSupprimer
  26. Lovely, I like everything about your outfit and the price of the jacket was awesome!
    Kisses XX

    RépondreSupprimer
  27. Très joli! Une tenue simple mais très chic, tu as fait de bonnes affaires :-)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. J'avoue je n'ai trop acheter mais j'ai trouver de belles choses oui :)

      Supprimer
  28. Such a chic & stylish outfit! Love your jacket!! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  29. Great look!Love the sneakers!

    RépondreSupprimer
  30. very chic style!! feel free to check out mine and follow if you like! thank you!

    RépondreSupprimer
  31. love the jacket!!

    http://flyelephantfly.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  32. love the double breasted blazer!

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  33. Ta veste est superbe et tes baskets aussi. très jolie tenue, pourrons-nous voir ton visage un jour ? ^^
    Bises

    RépondreSupprimer
  34. trop belle tes chaussures ! ^^

    RépondreSupprimer
  35. Rolalala elle est trop belle cette veste , j'aime !!

    RépondreSupprimer
  36. j'ai hâte de ressortir la mienne :)
    tu as eu de la chance de la trouver à ce prix suis zalouse !!!!!
    tu es toute jolie ;)

    RépondreSupprimer
  37. Amazing =) love the look and specially the necklaces ;)

    http://girls-stuff-11.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  38. great combination. love those isabel marant sneakers...
    x

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

INSTAGRAM