Another collar

by - jeudi, mars 01, 2012





Le rouge m'a manqué alors j'ai ressorti mon pull extra doux et j'en ai profité pour le porter avec ce haut col claudine que j'ai depuis environ deux mois. J'ai commandé deux hauts col claudine chez Romwe dont j’apprécie de plus en plus l'e-shop. Mais je me suis tout de même  posé pas mal de questions sur la provenance de leur produit, ce haut est apposé d'une étiquette Topshop, est ce le même groupe ? Les produits proviennent essentiellement de chine, sans doute le même producteur que Topshop. Niveau capillaire j'ai retrouvé l'espace de quelques jours mes cheveux crépus et décidément ça n'a pas duré longtemps; j’arbore depuis peu mes bouclettes d'or *_*. Je vous montre ça dans le prochain post. Un bisou!


I missed the red so I exited my sweater extra soft and I took the opportunity to bring this up with Peter Pan collar that I have for about two months. I ordered two senior Peter Pan collar with Romwe which I appreciate more and more e-shop. But I still put a lot of questions about the origin of their product, this topis affixed a label Topshop, is this the same group? For my hair i have for  few days my hair frizzy and decidedly it wasn't for a long time, I raise my recently golden curls * _*. I show you that in the next post. kiss!









Pull Jumper : Monoprix
Haut Shirt : Romwe
Jupe Skirt : H&M
Derbies Derbys : Texto


You May Also Like

67 Petit mots

  1. I love leopard print with red! :) SO cute :)

    Love, Vanilla

    RépondreSupprimer
  2. Amazing, as always! I love that leather skirt and leopard collar!

    xx
    http://www.f-scrapbook.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. Lovely !! Love the leopard collar!

    ♥ modas-diva.blogspot.com ♥

    RépondreSupprimer
  4. This specific collar is amazing!!

    RépondreSupprimer
  5. amazing, love the colors! :)

    Hanna
    http://whoishanna.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  6. Ce col claudine est trop jolie ♥
    Bisous
    Yu'

    RépondreSupprimer
  7. Wow! Adorable outfit! Love it!

    xoxo
    http://gorgeouslookolga.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  8. Absolutely love the combination of the colors!

    RépondreSupprimer
  9. Lovely outfit sweetie! I particularly love the collar on the sweater - so chic! Really nice ensemble!

    xxTheresa

    The Habit

    RépondreSupprimer
  10. amazing skirt and leopard collar!! love the color on your top!!
    http://mychoicesaremystyle.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  11. Merci pour ta réponse au tag !!
    J'adore aussi Nicki Minaj, et je me demande quand es-ce qu'i vont sortir la version studio de Roman Holiday (live des grammy)!!
    J'aime beaucoup ta jupe et tes derby. Et le rouge rajoute du peps au look !
    Idasaa

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. J'aime surtout la chanson marylin monroe ce qu'elle afait aux grammy etait un peu "Lady gaga" je trouve lol ! Merci c'est agréable de lire tes commentaires

      Supprimer
  12. Moi aussi j'aime de plus en plus Romwe. Mais c'est vrai que je ne m'étais jamais posé la question sur la provenance de leurs produits :/

    RépondreSupprimer
  13. great outfit!!! I love this skirt!!!

    RépondreSupprimer
  14. Merci pour ton commentaire :)
    oui moi aussi j'ai trouvé le Grazia spécial mode pas mal :)
    Très jolie tenue !
    Des bisous,
    Noémie

    RépondreSupprimer
  15. you look amazing!Love the collar too!Follow each other?
    xoxo
    Faby

    RépondreSupprimer
  16. Superbe.. J'adore Jupe.

    Thanks for your comment in my blog.

    I follow in GFC and Bloglovin, i waiting u.

    XOXO from Barcelona

    La Vie Quotidienne

    www.laviequo.com

    RépondreSupprimer
  17. ,j'adore le rouge avec le cuir ,trop beau

    RépondreSupprimer
  18. Lovely outfit! I loike your collar a lot!!

    My Blog: MyFashionMind

    RépondreSupprimer
  19. I love your outfit. The leather skirt and the leopard collar are amazing.

    RépondreSupprimer
  20. Love the collar - looks great! Love the contrast between the soft sweater and leather skirt too, great outfit :)

    www.phoandchips.com

    RépondreSupprimer
  21. Your peter pan collar looks fantastic! :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    RépondreSupprimer
  22. totally obsessed with this outfit. the collar is so chic. fabulous post, love. thanks for sharing. If you get a sec, I'd love to hear your thoughts on my latest. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  23. So lovely!!

    FASHION CAT
    www.myfashioncat.com

    RépondreSupprimer
  24. Great look! xoxo

    http://styleitup-eva.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  25. Je trouve cette petite jupe vraiment très belle !

    RépondreSupprimer
  26. It's very darling, I love the collar with the red!! Happy weekend to you! xx

    RépondreSupprimer
  27. Thank you honey,
    beautiful collar!

    http://kiwipferdchen.de.vu

    RépondreSupprimer
  28. Thanks for your comment :)

    Lovely outfit...love your skirt!!

    xo,
    themagicstyle-by-nari.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  29. Lovely as always. Love Peter Pan collars.
    ~Eau de Violet

    RépondreSupprimer
  30. Jolie tenue! J'aime beaucoup l'association du rouge et du léopard!
    xx

    RépondreSupprimer
  31. Its so cool, I love it!!!


    http://placequotehere.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  32. so much cuteness all in one outfit - it's fabulous! Hope you have a lovely weekend!

    RépondreSupprimer
  33. leopard print peter pan collar? fabulous.

    RépondreSupprimer
  34. Love your skirt!
    xxxx
    fashionstiletto.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  35. gorgeous look:) you look lovely and the collar is so cute**

    RépondreSupprimer
  36. Magnifique tenue et ce col claudine est mignon comme tout ;)

    RépondreSupprimer
  37. Fantastic jumper! The leopard goes perfectly with red!
    Thank you for commenting on my blog!

    RépondreSupprimer
  38. Trop cute cette tenue ! & tout comme toi j'aime de plus en plus le site Romwe , ils ont vraiment de trop jolies choses et qu'on ne trouve pas partout !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Oui leur site est vraiment bien ! Merciii :)

      Supprimer
  39. Just wanted to stop back by and let you know we are having a giveaway over on our blog for a personalized necklace. If you have time please stop by and enter.

    RépondreSupprimer
  40. Lovely blog.
    http://xtheperfectmess.blogspot.com.au

    RépondreSupprimer
  41. ah j'adore le rouge!! c'est très belle. :)

    RépondreSupprimer
  42. Great look!Love the sweater!

    RépondreSupprimer
  43. Jolie jupe !! tenue parfaite <3

    X.o.

    Mia

    RépondreSupprimer
  44. Thank you for lovely comment . Outfit is nice , I love to see red and animal print together , remind on old glamour style , skirt is lovely as well :)) I am following you :)) xxx

    RépondreSupprimer
  45. Thanks girls that so sweet to read your comments <3

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram