It was Sunday

by - lundi, mars 12, 2012





J'ai le plaisir de jouer le rôle de la tata pendant quelques jours avec la belle Daisy, sa maman étant tranquillement sur une plage au large des Seychelles j'ai pu veiller sur sa petite merveille. Autant dire que je suis une copine en or ;-) !!! Il me fallait vous la montrer; n'est-elle pas craquante ? Pour ce qui est de ma tenue j'ai craqué pour sur ce pull vu un peu partout sur des affiches avec la belle Kate j'aime ses tons pastels, pour le reste rien de nouveau. Le tout donne ma tenue du dimanche ... Un bisou!


I have the pleasure of playing the role of Auntie for a few days with the beautiful Daisy,her mother being quietly on a beach off the Seychelles I could watch over his little wonder. Suffice to say that I am a friend in gold;-)! I needed you to show you her; she's not crunchy? In terms for my outfit I fell for this sweater seen everywhere on posters with the beautiful Kate I love his pastel colors, for the rest nothing new. All give my sunday's outfit ... A kiss!












Pull Jumper : Mango 
Short Jeans : Levis ( DIY  Boyfriend jeans Old)
Veste Jacket : H&M
Sneakers : IM like (Yestyle)
Sac Bag : Balenciaga



You May Also Like

71 Petit mots

  1. Beatiful sweater is so sweet, love the way you wear it in your outfit!

    RépondreSupprimer
  2. Love this outfit. fabulous post, love. I hope you had an amazing weekend. If you get a sec, I'd love to hear your thoughts on my latest outfit post. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. Love your sweater! It's such a beautiful colour combination :)

    Love, Vanilla

    RépondreSupprimer
  4. Super pretty sweater and the dog is precious!! Have a wonderful week xx

    RépondreSupprimer
  5. Oh ce petit pull :)
    je le voulais

    RépondreSupprimer
  6. Lovely sweater!!

    FASHION CAT
    www.myfashioncat.com

    RépondreSupprimer
  7. Simply perfect! Definitely I love your sytle!
    The sweater looks really good on you. And these boyfriend shorts are totaly amazing. I need it!
    I'm a totally fan of Isabel Marant sneakers!
    I think your look is suuuperr chic, perfect, as always.

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. oh i apreciate you comment thanks it's make me glad !
      kisses

      Supprimer
  8. il est magnifique ce pull, j'adore et les couleurs pastel
    Jolie tenue

    RépondreSupprimer
  9. Love your pastel sweater and the casual chic look here! Its fascinating so see a fashion blogger who is not interested to showcase her face! Hope you are having a wonderful day!
    -Jyoti
    Style-Delights Blog
    Let's Twitter Together
    Friend and Fan on Facebook

    RépondreSupprimer
  10. Mais c'est le fameux pull navajo de Mango !
    Je craque complètement pour la tendance "aztèque"... Et tu le portes vraiment bien !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Je l'adopte définitivement ! ;) Merci xx

      Supprimer
  11. LOVE your jumper! And the dog, cute! <3

    RépondreSupprimer
  12. J'adore ce pull mi aztèque mi pastel ;)

    RépondreSupprimer
  13. love your shorts and your sneakers! :D

    RépondreSupprimer
  14. Love the jumper, I saw Kate in it on a tv advert and fell in love. It looks lovely on you. Now off to view it online!

    The doll on fashion

    RépondreSupprimer
  15. trop sympa le pull!
    les short jeans marche toujours!!!:))

    RépondreSupprimer
  16. Il me fait de l'oeil ce pull et je trouves qu'il a de jolies choses chez Mango cette saison.
    Bises

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. oui généralement je n'aime pas bcp mango mais là je suis agréablement surprise !

      Supprimer
  17. Chic!!!!!

    oxoxoxo from San Francisco
    Amy
    http://bridechic.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  18. seriously love this print on u! u look ready for summer babe!

    xx
    -S

    <a href="http://www.gingerandlace.blogspot.com>Ginger and Lace</a>

    RépondreSupprimer
  19. Ton pull est vraiment super beau :) J'aime beaucoup l'ensemble du look :)
    Bisous ♥

    RépondreSupprimer
  20. Soy fan de ese jersey! Me lo pienso comprar para mí :P

    www.xtasis.net

    (:

    RépondreSupprimer
  21. i have that sweater!!super cute!!
    great look!!
    xoxo dear=)

    RépondreSupprimer
  22. Love the sweater and your amazing nail polish! <3

    modas-diva.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  23. Comment t'es trop canon pour promener Daisy !!! Ce petit pull était fait pour toi et pour ton short. Et j'aime aussi bcp la saharienne ... demain je ressors la mienne.
    Bisous

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. héhé merci!!! oui elle m'avait manqué la mienne ;)

      Supprimer
  24. Réponses
    1. oh ca fait plaisir, vraiment! Merci <3

      Supprimer
  25. very nice outfit..I love your shoes

    wish you a nice day

    RépondreSupprimer
  26. Want your jumper! It's such a pretty pastel color. Daisy is quite the cutie also.

    RépondreSupprimer
  27. that sweater is just stunning! love the colors and how it fits. It was paired perfectly1
    xp,
    LMQ

    RépondreSupprimer
  28. J'adooooore ton pull!! et porter à la cool avec ce short le résulat est probant!! ton vernis est top aussi ;)

    RépondreSupprimer
  29. It´s sooo cute! Love your sweater! <3<3

    RépondreSupprimer
  30. Trop chou la petite Daisy ! ;) J'aime beaucoup ce pull, même si on le voit partout, moi, ça fait que la deuxième fois que je le vois, en plus de la pub ;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. oui c'est sur qu'il a assez de pub comme ca celui là! Merci ;)

      Supprimer
  31. cute doggie and nice outfit

    RépondreSupprimer
  32. je veux ce pull Navajo !!!

    RépondreSupprimer
  33. cute outfit!! love the sweater!!
    thnx 4 stopping by & leaving me a comment :)
    http://imjustmefashionblog.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  34. arffff ce petit pull qui est complétement sold out!!!! les vilaines vous l'avez toutes acheté sauf moi snif snif haha
    tu es toute jolie avec ton toutou :D

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. merci simone !!! :D aparement il est vite parti mais j'ai mis un lien qui pourrait t’intéresser dans mon dernier post ;)! Un bisou

      Supprimer
  35. Superbe tenue, je suis dingue de tes chaussures, elles sont trop belles !! Et ce pull est lui aussi magnifique !! :)

    RépondreSupprimer
  36. Love the jacket and shoes :)

    RépondreSupprimer
  37. Tes baskets font très Isabelle Marant, j'aime beaucoup tout comme le style complet!!
    Et bon je vais pas le redire, mais si quand même ton sac, je l'adore !
    Bisous

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Aaah merci ma belle ! Oui ces baskets sont top ;)

      Supprimer
  38. I love your sweater.

    kisses

    http://didesire.blogspot.com.es/

    RépondreSupprimer
  39. sweetie great look amazing blog you have a ew follower pls support me back, many kisses from,
    http://littlefashionwhitelies.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  40. Merci les filles <3

    Thanks for your sweets comments girls

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

INSTAGRAM