Brainstorm Pics #1

by - vendredi, avril 27, 2012




















♥  Un nouveau cabas
♥ J'ai enfin décidé de me lancer !
♥ Vernis Mavala rose du moment
♥ Tenue de saison ou non
♥ Commande F21
♥ Home : La verdure revient :)
♥ Place à la pratique sushii :)
♥ Repérage en cabine
♥ Période bracelets à gogo
♥ En famille
♥ One outfit
♥ Plaisirs simples
♥ View at Home
♥ Le cheap a du bon des quelques fois ;)
♥ Le favori du mois
♥ New sandales corails 

* Ouverture officielle de ma nouvelle rubrique, j’espère que ça vous plaira.*
Un bisou !

You May Also Like

68 Petit mots

  1. J'aime bien tout, mais les ♥ sandales corails sont SUPER!!!!!! J'ADORE!!!!

    RépondreSupprimer
  2. ah :D J'ai acheté ce magasin aussi avec les cupcakes. J'adore ces couleurs et les recettes.
    haha mon francais est mal!

    RépondreSupprimer
  3. Love every single piece of this post! So classy :*
    MaryFashionLove

    RépondreSupprimer
  4. I love it all! You should check out my last post regarding lace and prints. I don't normally blog about fashion, but I felt inspired.

    RépondreSupprimer
  5. Fabulous pics!
    Love that tote!

    xoxox,
    CC

    RépondreSupprimer
  6. I like mix pictures like this one!

    RépondreSupprimer
  7. Beautiful photos!! :)

    Elegancepratique.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  8. Fabulous photos! I could use a glass of champagne right about now :)

    Have a lovely weekend!

    RépondreSupprimer
  9. Great post! I LOVE these photos :-)

    RépondreSupprimer
  10. Merci :)
    Waaaouh trop canon ce Vanessa Bruno ! Tous tes bracelets sont géniaux aussi !
    J'aime beaucoup cette nouvelle rubrique ;)
    Bisous, Lucie http://the-camelia.blogspot.fr/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. J'ai craquéil est sublime !!! Merci <3

      Supprimer
  11. Jolis photos. Le cabas est superbe, & les bracelets aussi :D


    xo
    salomé

    RépondreSupprimer
  12. loving all of your outfits in 'mirror pics''! x

    RépondreSupprimer
  13. J'aime, j'aime, j'aime !!! :)


    Bisous !

    RépondreSupprimer
  14. Super sympa ce petit post !! Ton nouveau cabas est superbe et qu'y a t'il dans ce paquet Forever 21 ? (je suis curieuse !!)
    Maintenant j'ai envie de manger des Su-Shi aussi !!! Bises ;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci <3 tu le decouvriras bientot ;)
      Un bisou

      Supprimer
  15. Je suis fan de ton cabas, il est magnifique #jealous :p

    RépondreSupprimer
  16. love those floral pants and your bracelets :)
    xo,LMQ

    RépondreSupprimer
  17. Oh my! I love that rihanna cover, that orange dress is just divine

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Yes this cover i love it ! The best of april !
      xx

      Supprimer
  18. amazing clothes and pics!
    lovely blog!
    XOXO from Brazil

    RépondreSupprimer
  19. ton nouveau cabas est juste DEMENT !
    bise

    RépondreSupprimer
  20. thank you for your comment :) I like your blog a lot, nice inspiration. Im following you now ;)

    RépondreSupprimer
  21. great photos.nice style and loove this nail polish on you!!

    xx
    Nelly
    http://e-fashiondiaries.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  22. LOve the pink bag
    and the platforms in the end.

    kisses
    filia

    RépondreSupprimer
  23. love all the clothes in this post! And the strawberry looks sooo delicious )))

    RépondreSupprimer
  24. J'aime beaucoup ce que tu as acheté ;) Et moi aussi j'ai fais mes cupcakes avec l'ensemble recette + moule en silicone à 2 ou 3 euros ;)

    RépondreSupprimer
  25. De toutes ces magnifiques choses qui sont venues s'installer dans ton dressing, je retiens forcément le magnifique cabas Vanessa Bruno !!! Il est divin, et ce rose va s'assortir à tellement de couleurs, je suis certaine qu'il va être un compagnon fidèle.
    BIsous

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Je ne le lâche plus avec les rayons du soleil il est à tomber :) alors fidèle ca je n'en doute pas ;)
      Bisous

      Supprimer
  26. What an amazing and ispiring collection of images!!! Well done!!!
    Sending you kisses and hugs.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  27. ooh loving the bubbly champagne! haha! and the bracelet is beautiful!

    XOXO Kasia
    http://misskasia.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  28. Nice pics, like the accessories and your outfits :)

    AwayFromTheBlue.blogspot.com.au

    RépondreSupprimer
  29. i really like this

    life is pink♥mfashionfreak

    Thanks for your lovely comment on my blog <3

    RépondreSupprimer
  30. Heeeelllooo! yo have an amazyng blooggg and also an amazyng sttyle! :D
    follow u!
    Hopefully you can come and visit my blog! :)
    xxxxx
    att: http://sexlovedaimonds.blogspot.com.es/

    RépondreSupprimer
  31. Very nice blog!!!! i love the floral pants you tried :D


    Hope you'll visit me :)
    Have a nice day <3
    The Spotted Cherry Pie

    RépondreSupprimer
  32. Hi, we are Chiara and Marta, Do you want to come here http://pinterest.com/legille/p-e-2012-gilla-c-m/ and watch what we do?
    you're a very nice blog ! so, we wish your opinion! If you become our follower, we will become your followers too!
    Le Gille
    www.gillacm.com
    Facebook Gilla C.M.

    RépondreSupprimer
  33. Great pictures, I like the pink shoes and bracelets. :D
    I'm not sure about the ketchup with doritos though! x

    http://summerdais.blogspot.co.uk/

    RépondreSupprimer
  34. Hâte de voir tes petits cupcakes ^^

    Xx

    RépondreSupprimer
  35. I adore the bag - great post!

    xo

    http://girlonbroughtonstreet.blogspot.co.uk

    RépondreSupprimer
  36. Thank you for your comment! Lovely photos, great for inspiration :) X Kirsten

    RépondreSupprimer
  37. Love these pictures, where to begin... haha especially the cupcakes and sushi ;-) Thank you for leaving a comment on my blog! Hope you liked it and might wanna follow each other? Let me know when you follow my blog on bloglovin and gfc, I always follow back!

    xoxo

    http://www.lolitainthemix.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  38. Oh wow, you just photobombed me with so many wonderful pictures!
    Haha, love all the shots, and of course your clothes! :D
    The floral shorts and pretty tanks are just gorgeous.
    Count me as your newest follower!
    Hope we can follow each other :)

    Trendy Teal

    RépondreSupprimer
  39. Love the bag with the sparkles, looks like a lot of great stuff! I particularly like you in those floral pants as well.

    Collections

    RépondreSupprimer
  40. Un super cabas, vernis, essayages, commande, sushi (j'adore!!!), magazine (Rihanna est terrible sur cette couv), pompes... j'aime ♡
    Bisous x x x

    RépondreSupprimer
  41. Great stuff dear, the pink bag is gorgeous!
    I can't wait to see your new purchase of F21 ;)

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram