Welcome to Saint Tropez

by - mardi, avril 24, 2012






De retour chez moi, j'avais envie de reprendre quelques heures le large ce week-end. Alors nous avons pu profiter de la cote Varoise. Petite visite au village de Sant Troupès, rien n'y change réellement c'est toujours le même petit village. En ce moment mes photos ressemblent plus à des photos de vacances, j'avoue on sent surtout l'approche de l'été. Je dois avouer que je n'ai pas de post "tenues" à vous proposer mais d'ici la semaine prochaine je me rattraperais en attendant j’apprécie partager ces quelques clichés avec vous.
Des bisous. 


Back home, I wanted to take a few hours off this weekend. So we could enjoy the Var coast. Short visit to the village of Sant Troupès, nothing really changes is always the same small village. Right now my pictures are more like vacation photos, I admit it feels especially the approach of summer. I must admit that I didn't post "outfits" to offer but until next week I will catch it but now I like to share these pictures with you.
Kisses.





















_

Veste Trench Coat : Etam
Gilet Cardigan : Zara
Jeans Pant : Zara
Haut Blouse : H&M
Foulard Scarf : Cheap ( shoppé à la campagne *_*)
Chaussures Shoes : Texto
Sac Bag : Louis Vuitton


You May Also Like

63 Petit mots

  1. You look fabulous as always!

    FASHION CAT
    www.myfashioncat.com

    RépondreSupprimer
  2. great look! following you!


    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    RépondreSupprimer
  3. Jolie tenue ! J'aime bien les chaussures :)

    RépondreSupprimer
  4. Lovely pictures! It looks amazing, and I like your outfits :)


    AwayFromTheBlue.blogspot.com.au

    RépondreSupprimer
  5. Thank you for your wonderful comment! Very feminine! Brava!




    http://designer2078.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  6. Amazing look and pics, darling!
    Love your scarf!

    xoxox,
    CC

    RépondreSupprimer
  7. Tu nous donne envie de partir en vacances dis donc! :)

    RépondreSupprimer
  8. like it! I followed you!I'm waiting for you now :)

    RépondreSupprimer
  9. J'adore Saint Tropez...amazing BAG...I think if you buy great sunglasses not is necessary you delete your face =(

    You can check my new DALI OUTFIT in www.laviequo.com

    XOXO from MUNICH

    La Vie Quotidienne

    I open my shop in: http://laviequo.blogspot.com/2012/04/laviequocom-shop.html

    RépondreSupprimer
  10. i woul love to visit Saint Tropez!!
    thank you for your comment..i am following you too11

    http://e-fashiondiaries.blogspot.com/
    make sure you check out my newest post and follow back sweetie!!

    xx
    Nelly

    RépondreSupprimer
  11. how stunning pictures!! wish i were there!! very chic coat and shoes!! great bag too!! amazing outfit!!
    mychoicesaremystyle.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  12. Take me here! I love all the beautiful high end stores. The guard in front of Dior is so serious.

    RépondreSupprimer
  13. Wow! Amazing photos! I would love to go there! :)
    Thank you for passing by blog again!

    RépondreSupprimer
  14. J'aime beaucoup cette ville !

    xx

    RépondreSupprimer
  15. Très jolies photos ! Il faisait beau, quelle chance :)

    bisous !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Oui très beau mais il y avait aussi beaucoup de vent !

      Supprimer
  16. Quelle chance, ça donne envie de vacances et de soleil... j'adore tes shoes!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. merci ! Oui c'est agréable de prendre le soleil

      Supprimer
  17. Jolie look très BCBG parfait pour st-trop'
    J'adore tes photos sa me fais révé :)
    Bise :)

    http://glamour-cheap.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  18. very nice impression
    and beautiful outfit :)

    maybe you will follow me back <3

    RépondreSupprimer
  19. LOVEIT there looks so good over there
    wanna go now!
    you look also so pretty

    New outfit post - Endless nights
    www.mirfashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  20. Jolies photos. Je ne suis jamais allée à Saint-Tropez.
    A cette époque de l'année, cela doit être plus vivable.
    Je t'ai tagué dans mon dernier article.
    Bien évidemment, tu n'es pas obligée de participer.
    Bisous.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. La ville est plus reposante àcette époque oui ! Merci à toi c'est gentil !
      Un bisou

      Supprimer
  21. Your bag is fantastic!

    Kate

    RépondreSupprimer
  22. Très jolie tenue et photos :) je me demande ce que tu t'es offers chez VB, et oui je vois tout !

    RépondreSupprimer
  23. jolies photos, et j'aime bien ta tenue, simple mais classe à la fois
    bisous ma belle

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Trendy / Little : Merci les filles c'est gentil :)

      Supprimer
  24. Ooh I want to be there too!!

    www.kimgodschalk.com

    RépondreSupprimer
  25. I love this look! Gorgeous location, too!

    Thanks for the comment and stopping by my blog :) following!

    xo, Megan

    http://indieflower-meg.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  26. Hello! I just came across your wonderful blog and was wondering if we could follow each other? Take care. :)

    Kristina (pink-sequins@blogspot.com)

    RépondreSupprimer
  27. How beautiful, I love the look and the pictures.

    x

    RépondreSupprimer
  28. Quelles belles photos. J'y suis allée il y a queques années et j'ai envie d'y retourner!! J'adore St Tropez.

    http://missbbobochic.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  29. Love this post^^ You have such a great blog!

    vivo make-up♥mfashionfreak
    cutey GIVEAWAY♥mfashionfreak

    I have a giveaway on my blog and I'd love you to join if you haven't already <3

    RépondreSupprimer
  30. so jealous of these pictures! looks like the perfect getaway!


    xxx
    www.ladyalamode.com

    RépondreSupprimer
  31. Oooh la chance ! elles sont super ces photos, jai envie de partiiiir !!
    Comme d'habitude j'aime beaucoup ta tenue :)
    Bisous

    ifoundmysoulmate.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  32. Verry nice outfit!Lovely photo s!I love st Tropez!!
    Thank you for comment on my blog!

    RépondreSupprimer
  33. Hi there,
    Oh Saint Tropez,, How I love thee. This is such a magical place. Thanks so much for sharing.
    Always,
    Tarah and the City

    RépondreSupprimer
  34. La boutique Dior a l'air folle!!

    Bisous
    http://preppygossip.blogspot.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Elle est magnifique tout comme la cour d’ailleurs !

      Supprimer
  35. Very inspiring post. Great blog!!! I am following you!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  36. How gorgeous! Wow, I wish that was close to home for me lol!! You look amazing! Xox <3 hautepinkpretty.com

    RépondreSupprimer
  37. wahouuu je veux y aller un jour et j'irai ça à l'air magnifique :)
    et ton look superbe vraiment tu as un sacré style :)

    RépondreSupprimer
  38. St Tropez is very pretty! I love to go one day!

    RépondreSupprimer
  39. Beautiful pictures! I love your scarf!!
    Thanks for your comment :)

    http://style-corner.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  40. Dis, y a quoi dans ce sac Vanessa Bruno ??? Oui je suis trop curieuse je sais mais avoue que tu l'as fait exprès ;)
    Bisous ma belle

    RépondreSupprimer
  41. C'est beau, tu me donne envie d'y aller.

    RépondreSupprimer
  42. Ces photos sont vraiment superbes ;)

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

INSTAGRAM