Instant Week.

by - mercredi, mai 09, 2012










♥ Rouge passion
♥ Glace Bubble gum & biscuit 
♥ Je passe à l'action
♥ Résultat : Un délice :)
♥ New in my shoesing
♥ En cabine
♥ Tarte aux poires et aux amandes
♥ In love with my scarf
♥ One outfit 
♥ Coup de foudre pour cette robe
♥ Ramenées de St Trop
♥ DIY : mes nouveaux bracelets
♥ Ce week-end : seuls au monde 
♥ Un plaisir pour mes oreilles 

Quelques moments "snapshot" prise de mon nouvel i-phone *_* et mon BB.
Un bisou !


You May Also Like

67 Petit mots

  1. I love your dress. That second, third and fourth photo looks sooooooooooooo yummy!

    RépondreSupprimer
  2. gorgeous photos..the dress is so pretty!! Love icecream :)) x

    RépondreSupprimer
  3. I like it a lot! Wish they had instagram for Blackberry.

    RépondreSupprimer
  4. Trop sympa ces photos !
    J'aime beaucoup la veste rouge et la robe wow !
    Des bisouuus :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Cette veste si .... pas de mot !
      Des bisous ma belle

      Supprimer
  5. Love apricot dress! so beautiful! :)

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    RépondreSupprimer
  6. Très jolie tte ces photos :)
    Tes bracelets ont l'air super jolie !
    Bise :)

    http://glamour-cheap.blogspot.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Je suis très fiere de mes bracelets :) merciiiiiii
      Bisous

      Supprimer
  7. I love instagram posts! They are always fill of life and beautiful moments! All food looks absolutely yammy!

    Following your amazing blog dear!

    Xx

    Alexandra

    www.fashion-bridge.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  8. Loving that peach peplum dress!
    Brooke @ what2wear, monkabrooke.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  9. hm delicieux! J'adore ton écharpe!

    RépondreSupprimer
  10. Haaaaan, une glace !!! Et tu partages pas ? En tout cas, moi je suis une fan d'instagram, et les petits instants que tu as choisi sont très sympa !

    RépondreSupprimer
  11. Trop chou tes petites sandales !!
    A bientot

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. J'avoue elles sont canons !
      A bientôt.

      Supprimer
  12. j'adore! i love instagram too ;)

    RépondreSupprimer
  13. I love your blog and your perfect laid back french style, so beautiful! I'm following. Xx

    RépondreSupprimer
  14. looks like it's been an awesome week :D
    xxx

    RépondreSupprimer
  15. J'adore leopard Scarf...cool icecram and lovely instagrams =)

    Kises

    www.LAVIEQUO.com

    SHOP in: http://laviequo.blogspot.com/2012/04/laviequocom-shop.html

    RépondreSupprimer
  16. Great shots! Love your blog =)

    xx, alisia e
    http://alisialynn.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  17. Je viens tout juste d'avoir l'IPhone, je m'amuse aussi avec Instagram ;)

    RépondreSupprimer
  18. J'adore ton vernis turquoise ! (:

    RépondreSupprimer
  19. love this post and your blog! let's follow each other! xx

    RépondreSupprimer
  20. Fooddd, muffins, cakes
    dresses and Birdy <3 xx

    RépondreSupprimer
  21. such fabulous snaps love! I especially adore the DIY bracelets!

    <3Amanda
    feast.fashion.faves

    RépondreSupprimer
  22. awesome!

    Love,
    www.chicksinfeathers.co.cc

    RépondreSupprimer
  23. elles sont tres jolies les chaussures, elles viennent d'ou ?

    RépondreSupprimer
  24. hannn tes nouvelles shooooes !!!!!! elles sont canons !

    RépondreSupprimer
  25. Bon alors ce soir j'ai envie de manger ... et je me retiens mais forcément mon cerveau a clairement mémorisé la glace, les cupcakes, la tarte ... et il en veut, j'essaie de l'apprivoiser mais là ça risque d'être compliqué.
    Plus difficilement, mais c'est un cerveau de modeuse quand même, faut pas déconner, je retiens tes magnifiques sandales à noeud. Elles viennent d'où ?
    Bisous

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Arf je ne contribue pas au bon déroulement de ton régime :( Allez courage ;). Merci pour les chaussures elles viennent d'une petite boutique locale dans le centre ville de Nice

      Supprimer
  26. many thanks for your comment on my blog!

    I am following you now via bloglovin.
    i am your 35th follower
    I look forward to reading your future posts :)
    STYLE DECORUM

    RépondreSupprimer
  27. Love Instagram photos, thanks for sharing yours, I love the images with your gorgeous leopard scarf!

    Have a great day!
    SDMxx
    http://daringcoco.blogspot.com.au/

    RépondreSupprimer
  28. I love that peach dress on you - you look so lovely and tanned too!

    I love havianas too, I have way too many pairs!

    Thanks for visiting my blog, I hope you stop by again soon.

    The doll on fashion

    RépondreSupprimer
  29. I love the little sandals they look SO cute :)

    Love, Rachel

    RépondreSupprimer
  30. A lot of pretty photos!!!!! so many inspirations!!!!


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    kisess:*:*:*:*:

    RépondreSupprimer
  31. j aime tes photos , tes instant de vie :) bisou

    RépondreSupprimer
  32. Love the peach dress!!

    FASHION CAT
    www.myfashioncat.com

    RépondreSupprimer
  33. Cc je vais t'ajouter sur instagram ....
    bises
    Ulff
    http://unelittlefairyfashion.over-blog.com/

    RépondreSupprimer
  34. Love your instagram pics! Some yummy food :)

    RépondreSupprimer
  35. Tes nouvelles sandalettes me plaisent beaucoup ! Et la glace me donne faim :) !

    Belle journée, bises.
    M.

    RépondreSupprimer
  36. hmm the ice-cream looks so delicious ;)

    RépondreSupprimer
  37. Great shots! Love your nail polish color! Also your ice-cream looks so yummy!

    http://fashionistanygirl.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  38. Great pictures!

    www.constance-victoria.blogspot.com

    x

    RépondreSupprimer
  39. la robe orange est super jolie!

    xx

    RépondreSupprimer
  40. Merci ♥

    Wow, la robe pêche te va TROP BIEN ! *.*

    RépondreSupprimer
  41. AHHH the peplum dress looks great on you!!!

    RépondreSupprimer
  42. The food looks so yummy! and nice peplum dress you are trying. =D

    RépondreSupprimer
  43. J'adore les snapshots comme ça !
    Il me tarde d'avoir mon iphone pour profiter pleinement d'instagram !
    Bisous ♥

    RépondreSupprimer
  44. love birdy! and i had an ice cream today too as well :))

    RépondreSupprimer
  45. havaianaaas! brasilian oneees! they're amazing, aren't they?
    lovely cup cakes in hearts!
    xoxo from Brazil!

    RépondreSupprimer
  46. You have manage to make my heart beats like crazy seeing these amazing pics!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  47. Hum toutes ces gourmandises sont tentantes...
    La veste est joli, zara?
    La robe te va à merveille, t'as craqué ?
    Bisous

    RépondreSupprimer
  48. Love this pictures especially the one with the red jacket! It looks lovely!

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

Instagram