New in.

by - vendredi, mai 18, 2012




Destroyed Shorts



Flowered jacket



Babydoll Coral dress






Asos Bracelets 



Colored Polish nails



Havainas Tongs

Mise à jour du  VIDE DRESSING !!

Vous pouvez également me retrouver sur Instangram  via Thecitylovesfashion.
Bon Week-end à toutes.♥


You May Also Like

70 Petit mots

  1. love it all :)

    have a great weekend!

    xo, Hanna
    http://whoishanna.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thanks you and have a nice weekend too !

      Supprimer
  2. Le short, le blazer, la robe.. j'aime tout! BISOUS

    RépondreSupprimer
  3. Love the jacket, so pretty and colourful :)) xx

    RépondreSupprimer
  4. i love it your shorts!
    KiSsS

    http://elblogdemagor.blogspot.com.es/

    RépondreSupprimer
  5. wow...so many awesome pieces...those shorts are to die for!

    FASHION CAT
    www.myfashioncat.com

    RépondreSupprimer
  6. Oooo lots of fun goodies! Love the floral blazer, wish I could find a cute one too :)

    Tasia

    RépondreSupprimer
  7. Que de jolies choses : du jean, des fleurs, du néon, j'aime tout.

    RépondreSupprimer
  8. Wow les havaïnas !! Tu as fais le plein pour l'été !

    RépondreSupprimer
  9. J'adore tes nouveaux achats, je bave devant le short et la veste!!!!
    Bises

    RépondreSupprimer
  10. Alors ça c'est un New-In comme je les aime, pleins de couleurs, d'été, de soleil, girly à souhait.
    J'aime tout, et alors je suis pleine de regrets quand je vois cette veste fleurie, plus ma taille arghghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!
    Bisous et bon week-end

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Oui cette veste une pure tuerie ! J'ai vite validé :)
      Merci :))) Des bisous

      Supprimer
  11. Love those shorts!
    xo
    www.stylegod7.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  12. Exciting new stuff, those destroyed shorts are fantastic
    Brooke @ what2wear, Monikabrooke.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  13. i love those new stuffs :)
    thanks for stop by on my blog :)
    http://degeekyshinly.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  14. love love love these shorts !

    RépondreSupprimer
  15. Love those colours!!!

    Elegancepratique.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  16. Aaah le short et la robe j'adore !

    RépondreSupprimer
  17. Everything you got looks so lovely :D I especially love the shorts :D

    http://www.101fashionstreet.com/

    RépondreSupprimer
  18. love your new stuffy!
    the blazer is perfect <3
    xxx

    RépondreSupprimer
  19. Merci ♥

    Superbes ces couleurs, le short, la veste, la robe, les bijoux, j'aime TOUT sans exceptions !

    RépondreSupprimer
  20. salut cher! j'ai lu le comment sur mon blog.. merci! je te suivre.. j'espere que tu aussi :) (je ne suis pas tres brava à parler le francais, pardon :))

    RépondreSupprimer
  21. Love those shorts!

    www.constance-victoria.blogspot.com

    x

    RépondreSupprimer
  22. Really beautifull Flowered jacket!
    I loved it! kisses

    I´m following this blog!

    RépondreSupprimer
  23. J'adore les bracelet asos avec les étoile :)
    C'étais un lot ?

    RépondreSupprimer
  24. wow I love the first shorts, they look stunning!
    And this fuchsia dress is amazing! Such nice things! xx

    RépondreSupprimer
  25. Your stuff are quite beautiful!!

    www.eatblogpray.blogspot.com
    xo

    RépondreSupprimer
  26. J'adore ton nouveau short, il est top !!

    RépondreSupprimer
  27. aahhh.. love those shorts! they're perfect:) and the bracelets too.. lucky girl, enjoy! xx

    RépondreSupprimer
  28. Great shorts and nail polish colors!

    RépondreSupprimer
  29. J'adore tes achats ! Le short est CANON !!! :)


    Bisous ma belle !

    RépondreSupprimer
  30. I love this asos bracelets!!

    RépondreSupprimer
  31. Love the bracelets and the nail polishes! xx

    -Lauren

    http://adornlafemme.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  32. I love destroyed shorts and asos bracelets!
    Your stuff are stunning.

    Kisses from Spain :)

    RépondreSupprimer
  33. everything looks great!

    www.LAByDiana.com

    RépondreSupprimer
  34. que de jolie choses :) j'adore les petits bracelets Asos!

    RépondreSupprimer
  35. I love Kiko's nails :D they are amazing :D
    and yours have great colour :D
    P.S. I added you:)

    RépondreSupprimer
  36. Love the studded shorts and fun asos bracelets :)

    RépondreSupprimer
  37. J'aime beaucoup le short ! (:

    RépondreSupprimer
  38. Toutes ces nouveautés sont belles comme tout, le short est vraiment splendide !! J'ai hâte de voir tout cela porté :)

    RépondreSupprimer
  39. Gorgeous new things! I love the jewellery and shorts, they're perfect!

    Satu
    Indie by heart

    RépondreSupprimer
  40. Amazing buys! I want them all especially the shorts and floral blazer!

    www.rougefox.com

    RépondreSupprimer
  41. Gorgeous new finds, loving all that neon arm swag!

    Have a fantastic weekend!
    SDMxx
    http://daringcoco.blogspot.com.au/

    RépondreSupprimer
  42. I truly love the ripped denim shirts and the floral jacket! What a great statement pieces!

    Xx

    Alexandra

    www.fashion-bridge.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  43. I really am loving the floral blazer and pretty gems from ASOS. Also those shorts are perfect for summer, i've been wanting to DIY some similar to those. Have a great weekend and now following you! :)


    xx
    Ashley

    http://www.goldendivine.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  44. Vraiment sympa tes dernières acquisitions, surtout les vernis, le short et les bracelets !! (: Ton blog est chouette, je repasserai ! Bises

    Joana,
    http://joanablogmode.blogspot.fr

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci je suis ravie qu'il te plaise et à bientot ;)

      Supprimer
  45. That blazer is amazing,
    so are the Asos purchases and the shorts!

    RépondreSupprimer
  46. les bracelets je les mange, ils sont canons! j'aime beaucoup cet article ainsi que ton blog, bonne continuation!
    le dressing de Francis ♥

    RépondreSupprimer
  47. Short, bijoux, vernis, tongs... j'aime tout!
    Bisous ❤

    RépondreSupprimer
  48. Gorgeous picks! All of those are amazing, I especially love the shorts :).
    Thanks for your comment, it means a lot! :)

    xx
    http://gita-oddsandends.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  49. gorgeous shorts - stylish and wild!

    RépondreSupprimer

Merci pour ce commentaire, c'est avec plaisir que je le lirais excepté les spams et les promotions blog auto. Des bisous.

Our thoughts and comments mean so much, all comments are very appreciated EXCEPT for spams and self blog promotions. Thanks kisses.

INSTAGRAM